Heb toch echt een Iban nodig...
Europabetaling gratisEen betaling naar een rekening binnen Europa is gratis als: het een bankrekening binnen Europa (de landen van de Europese Unie, inclusief de overzeese gebieden van Frankrijk, Spanje en Portugal), Zwistersland, Monoca, Ijsland, Liechtenstein of Noorwegen is. het bedrag in euro's is. de betaling is voorzien van een IBAN (international Bank Account Number) en BIC (Bank Identifier Code) van de begunstigde. Je kunt deze gegevens opvragen bij de (bank van de) ontvanger. het bedrag maximaal €50.000 is. de transactiekosten worden gedeeld met de begunstigde (ook wel aangegeven als SHA, Shared Cost). Nederlandse banken berekenen geen kosten, de ontvangende banken kunnen wel kosten in rekening brengen, maar deze worden door de ontvanger betaald.
Nou, dat is precies wat ik ook merkte toen ik met dit apparaat in de weer was! Heb eerst een chassis gebouwd op het master chassis van hobby holidays. Perfect apparaat en is tevens te gebruiken als rollenbank (leuk extra). Maar toen ik de tool van Avonside ging gebruiken was dat precies wat me het eerst opviel! Als ik de blokken met de assen naar binnen toe duwde, dan gingen de assen iets schuin naar buiten staan. Draaide ik echter de andere kant op, dan gingen de assen iets schuin naar binnen staan. Dat had ik met de master chassis niet, die is daar weer veel nauwkeuriger in. Het nadeel van de master chassis is weer dat je niets hebt om het chassis zelf te richten en dat kan met die van Avonside wel. Vandaar ook mijn keuze voor het ding van Avonside. Zelf reppen ze daar echter met geen woord over en eerlijk gezegd is dat denk ik ook de reden dat ze eerst de korte asjes gebruiken om de boel te solderen, waarna ze dan pas de lange assen plaatsen om de beide helften aan elkaar te solderen, dan is in beginsel de afwijking minder groot. Grappig dat jullie dat ook opviel... Toch niet helemaal nauwkeurig dus...