Hoi Ronald,ga je op zelfbouw dan kan ook de volgende methode.Plak een dunne tape of plakband op een bv glasplaat.Spuit deze in de gewenste kleur.Plak een miilimeterruitjespapier ernaast om de breedte te kunnen afzetten en snij de banen met een superscherp mesje op de gewenste breedte.Deze methode werkt prima en strak.Kost niets en het is handig een ruime hoeveelheid te spuiten zodat je de mooiste banen neemt.nadeel: De baan ligt er iets bovenop.succces jandcargo
Bij GM&S zijn een soort decals te koop die je ervoor kan gebruiken. Ik heb ze voor de gele lijn op mijn Internationale rijtuigen gebruikt, dat scheelt gedoe met afplakken. Ik ben alleen even de naam kwijt van het product. Of er ook een zandgele versie te koop is zal je even moeten navragen.
Hoi,Het makkelijks gaat dat i.d.d zoals Ton zegt.Ik gebruik hier de dunne tape van jammy dog voor maar dit is geen vereiste!Reitsma heeft zandgele biezen gehad nr 256....vroeger,die waren later bij spoorcuriosa verkrijgbaar.Bestaat deze firma nog?Maar als je het doet zoals Ton zegt, kun je alle kleuren biezen maken. Groet Wim.