BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: arnout op 20 January 2016, 23:01:21
-
Goedenavond,
Ik heb een boek besteld bij railpress 2 weken geleden.
Sinds de betaling niks vernomen. Diverse keren gebeld
Naar het nummer op de site maar geen reactie.
Heeft iemand mischien een idee waar de beste mensen te
Bereiken zijn?
Niet allemaal doem senarioos bedenken allemaal wand
Mischien zijn ze wel op vakantie.
Gr arnout
-
http://www.thomastoystore.nl/
Die ???
-
Ja die
-
Die stonden afgelopen zaterdag gewoon op de beurs in Houten. Dus niet op vakantie.
Steyn
-
Heb ze maar een mail gedaan voor info.
-
telefoon: 078- 641 58 50 (winkel)
Maandag: 13.00 tot 17.30 uur
Dinsdag t/m donderdag: 10.00 uur tot 17.30 uur
Vrijdag: 10.00 uur tot 17.30 uur
Zaterdag: 10.00 uur tot 17.00 uur
Zondag: Gesloten.
Heb ze maar een mail gedaan voor info.
Wat is er mis met een telefoontje? Weet je direct hoe en wat.
-
Heb al 5x gebeld.
Mischien heeft hij buikloop en zat hij de wc.
-
Daar geef je het eigenlijk al aan, kan natuurlijk ziek thuis zitten..
-
of deze:
U kunt ook bellen, maar het kan zijn dat er niet wordt opgenomen daar het mogelijk is dat we druk bezig zijn met klanten in de winkel.
van hun site.
-
Heb net een bericht gehad dat het nog niet verzonden is.
Nee dat was wel duidelijk
-
Oftewel, paniek om niets ::)
-
Bijna 3 weken op een boek wachten vind ik vrij lang.
Bestel via internet regelmatig dingen over de hele
aardbol en dan duurt het doorgaans niet langer als
10 dagen.
Gaat mij overigens niet over die paar tientjes
maar meer om de matige communicatie.
-
Als het boek niet op voorraad is kan de winkel er ook weinig aan veranderen.
Had je verwacht dat je iedere dag te horen zou krijgen wanneer er geleverd wordt?
gebeurd echt wel vaker dat je even op bestelde spullen moet wachten.
Vroeger had je een mooi gezegde: geduld is een schone zaak ;D
Tegenwoordig moet alles maar direct geleverd worden.
En iedereen altijd maar bereikbaar zijn en/of direct antwoorden.
De winkel zal heus wel een reden gehad hebben waarom je niet direct antwoord kreeg.
Zeker als ze nu wel snel reageren. Als je tegen tien uur een mailtje stuurt en je hebt rond twee uur een antwoord vindt ik dat snel.
-
Mmm, hoe netjes is het om spullen op je website te koop aan te beiden die je kennelijk niet in huis hebt?
Ik vind dat Arnout daar best wel iets van mag zeggen.
Steyn
-
Ik vind als je een goede webshop handelaar bent dan houd je je
Klanten op de hoogte van je status van gekochte artikelen
Lijkt mij order bevestigt. Artikel wel of niet voorradig betaling ontvangen
Enz enz. Maar 18 geen gehoor en 6x niet op nemen vind ik vreemd.
-
Mmm, hoe netjes is het om spullen op je website te koop aan te beiden die je kennelijk niet in huis hebt?
Onder welke steen kom jij vandaan?
Je zal er versteld van staan wat er op websites te koop wordt aangeboden wat niet op voorraad is, of alleen op bestelling leverbaar is.
Is vrij normaal.
Maar 18 geen gehoor en 6x niet op nemen vind ik vreemd.
Wat is het verschil? Geen gehoor is toch ook niet opnemen?
Maar ik zou zeggen, bel ze nog eens op en vraag naar de reden ipv hier een beetje verongelukt je beklag te doen ::)
-
Over het algemeen kan ik het altijd best vinden met mijn naam genoten, echter deze keer helaas niet.
Ik ben het volledig met Arnout eens, het topic werd immers gestart met een vraag en niet als klaagzang.
Om dan meteen te vragen onder welke steen hij vandaan komt getuigd van weinig respect.
Aardig zijn kost niets.
-
Om dan meteen te vragen onder welke steen hij vandaan komt getuigd van weinig respect.
Die vraag was niet aan Arnout gericht. Let goed op wie er gequoteerd word.
-
Ingenium,
Je hebt helemaal gelijk, neemt niet weg dat zo'n opmerking aan wiens adres dan ook van weinig respect voor je hobby genoten getuigd.
-
Nou zo kan het allemaal weer. Mijn vraag is beandwoord.
Blijkbaar ben ik met een bedrijf in zee gegaan dat niet of
slecht communiceert met zijn klanten dus dat weten we dan
ook weer.
Gr arnout
-
Blijkbaar ben ik met een bedrijf in zee gegaan dat niet of
slecht communiceert met zijn klanten dus dat weten we dan
ook weer.
Zolang jij niet weet wat de reden is dat je niet direct antwoord kreeg vindt ik dat ook een onbehoorlijke reactie.
Wel eens gehoord van hoor en wederhoor?
Dit riekt al aardig naar een leverancier in een kwaad daglicht zetten zonder dat deze zich kan verdedigen.
Het zou je sieren als je alsnog navraagt wat de reden van het uitblijven van ene antwoord was.
Misschien was er een computer storing, telefoonstoring, ziekte, vakantie etc. Allemaal legitieme redenen waarom het even duurde.
Ik heb geen idee wanneer je geprobeerd hebt te bellen.
Maar als dat vrijdag was zou het ook zomaar kunnen dat ze druk bezig waren om in te laden voor Houten en het misschien in de winkel ook wel druk was. Dan kan ik me voorstellen dat de telefoon opnemen er even bij in schiet.
En dat weten ze blijkbaar zelf ook goed omdat ze dat zelfs expliciet op hun site vermelden.
Wat ik de laatste tijd gewoon vaak zie is dat er gelijk op het forum (of willekeurig forum) gelijk maar gevraagd en/of geklaagd wordt of het een of ander. Nu heb jij in dit geval blijkbaar eerst geprobeerd om contact op te nemen.
Maar het gebeurd ook dat er gelijk geklaagd wordt over verkeerde levering, defecten, problemen etc. ipv eerst het probleem met de leverancier op te lossen.
Als er tegenwoordig al niet gelijk een antwoord komt of de bestelling de volgende dag nog niet op de deurmat ploft is er gelijk paniek.
Ook da geeft Railpress zelf al aan: Het kan zijn dat er een artikel in bestelling staat, en dat we daarom het pakketje nog niet verzonden hebben, dit is mogelijk tot uiterlijk 30 dagen.
en (we garanderen géén 24-uurs levering)
Ook een winkelier kan wel eens vrij hebben of ziek zijn etc. Zijn wat dat betreft ook net mensen ;)
KPN had daar ooit een mooi spotje (http://reclamegemist.tv/hi-commercial-rennen-vrienden-staan-nooit-uit/) van.
-
Heb jij er belang bij dat je zo druk reageert Eric?
Blijkbaar mag je hier niet bepaalde vragen stellen.
En als ik iemand in een kwaad dag licht wil zetten
doe ik dat wel op een andere manier.
Om te beginnen
vroeg ik alleen of er een andere manier was om incontact
re komen. Dus ik wert niet wat je nou allemaal wil?
-
Zo heren, Arnout heeft een antwoord op zijn vraag. Verder geen enkele reden om elkaar in de haren te vliegen. Omdat er een antwoord is en om verdere escalatie te voorkomen wordt dit topic nu gesloten.
Eelco
team forummoderatoren BNLS