HalloHeb uit een (helaas grijze) kap de uitlaat en 2 paar deurengezaagt en op maat gemaakt.Uit de kap van een Roco 2437 heb ik de gladde deuren verwijderd.GroetJeff
Mooi project. Staat op mijn verlanglijst, echter zit ik met het probleem van de deuren. Wil niet die deuren luit een extra lok zagen. Mischien iets voor een 3d project....
Hallo.Of de 2400en een echte demper hebben gehad weet ikook niet zeker maar zie dat later de uitlaat is voorzienvan een verlengstuk (demper?)GroetJeff
Of de 2400en een echte demper hebben gehad weet ikook niet zeker maar zie dat later de uitlaat is voorzienvan een verlengstuk (demper?)
Jeff,Ik heb in het 2400-boek van Uquilair een paar foto's van deze loc zitten bekijken en het lijkt inderdaad dat de uitlaten korter waren. (Net als de enkele uitlaten bij de andere locs van de serie trouwens). Aan de hand van de foto's zou ik zeggen dat het ook rechthoekige pijpen zijn, die ongeveer even hoog boven de huif uitsteken als het rooster voorop.Je zou dus de uitlaten gewoon kunnen afvijlen tot net boven de huif.Grtz,Ton