... Even meten wat voor spanning er nu precies op de blauwe en rode aansluitdraden staat...
Als het teveel gedoe wordt, dan kun je de Roco decoder ook laten zitten natuurlijk en de ESU erbij plaatsen.
De zwarte blokjes zijn inderdaad de weerstanden. Op deze website kan je zien welke waarde ze hebben. Als het goed is kan je de blauwe draadjes bij elkaar op de massa-draad van de functiedecoder aansluiten en dan de twee andere op twee aparte uitgangen van de decoder aansluiten.
Je hebt niet toevallig over alleen de LED gemeten?
Volgens mij is 3 resp. 4 volt de uitgang van de schakeling in het rijtuig.Er zal wel een soort 'stroombron' in het rijtuig zitten ingebouwd, die wordt gestuurd door de decoder.Zoiets als op de site van mr. Zondervan.Volgens mij levert de decoder gewoon de uitgangsspanning - spanningsval over de diodes.
Even een vraagje, het stroomverbruik is toch afhankelijk van de toegepaste LED's?Voorbeeld: Een trafo levert 14 Volt/2Ampere, de loc op de rails verbruikt 0,5 A.de andere 1,5A wordt dan volgens mij niet naar de loc gstuurd!Mvg Roelof