Het is schaal H0, geen schaal 0. Die van Nulpunt zijn volgens mij alleen in schaal 0.Ik heb zelf in Autocad ontwerp gemaakt (tekening uit Modelbouwer), en na lang zoeken in Engeland een professionele etser gevonden die bekend is met modelrailway. In Engeland zijn veel meer messing kit leveranciers en dus ook etsbedrijven. Zelf etsen was ik niet tevreden over. Is erg moeilijk om gelijkmatig te etsen met die bakken van Conrad.Groet,Dieselloco
Pracht loc.Begrijp ik het nu goed dat die klinknagels en roosters in de messing plaat geëtst zijn.Groeten Jan.
Schitterend model. Heeft hij een star chassis of is er iets van compensatie aan boord?Zijn leuke locs, die 400's. Zo lelijk dat ze mooi zijn. Ik zou er zelf ook wel 's eentje willen bouwen, maar dan in N.
Cees van de Vis heeft wel eens een etsplaat voor HO op de markt gebracht en die werd verkocht in het standje dat Het Nulpunt een tijdje in Houten had. Ik heb een 401 uit zo'n plaat.Maar deze dus helemaal zelf ontworpen en gebouwd. Mijn petje diep af.