Vraag en antwoord > Modeltreinproblemen en -vragen

Fleischmann 4472 DCC, electrisch schema gezocht voor verlichting.

(1/2) > >>

gerhards:
Mijn naam is Andrè
Ik heb onlangs een  fleischmannn 4472 oud type maar al reeds digitaal gemaakt maar werkt niet volledig in de motor wagen zit een uhelenbrock 76425 en in de motorloze   uhlenbrock funtie decoder 76900  in nou is het probleem ik krijg met geen mogelijk de front en sluit verlichting aan de praat nou is mijn vermoeden dat de funtie decoder  niet goed is aangesloten als het schema bekijk  maar kom er niet uit kan iemand me misschien  verder mee helpen bv schema aansluittingen
mvg Andrè

Hasenwald:
André, plaats eens een fotootje (of meerdere) hoe het nu is aangesloten.
En een eerste tip is: Reset de decoder naar fabrieksinstellingen. Dan begin je in ieder geval met het uitsluiten dat de boel verkeerd is ingesteld.

Fritsprt:
Werkt de front- en sluitverlichting in de motorwagen wel? Of in beide bakken niet?

Als je de decoders opnieuw wil instellen moet je om te programmeren maar één bak tegelijk op de rails zetten anders stel je steeds beide decoders opnieuw in en dat wordt erg verwarrend.

Gr. Frits

henk:
Maar bij de plan v neemt alleen de motorloze bak stroom af. Als dat niet is veranderd, kan je een decoder in de motorbak niet zomaar los programmeren.

Maar de informatie is inderdaad summier. Wat werkt er wel en wat niet? En laat eens zien hoe de boel is aangesloten.

gerhards:
 zouden jullie me kunnen vertellen  hoe ik een foto door moet sturen op dit forum ik kom er niet uit hoe het moet
  MVG   Andrè

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie