Ook de reactie dat de HC de deur pas sloot als de trein het perroon uitreed. Ik dacht dat het stoerigheid was zoals "kijk mij eens dit te mogen". Herinnert me aan zomerse dagen waar de deuren van mat 54 bij het bagagedeel constant open stonden, weliswaar met een stang daartussen. Anno 2021 zou het verkeer stilgelegd worden.
Herinnert me aan zomerse dagen waar de deuren van mat 54 bij het bagagedeel constant open stonden, weliswaar met een stang daartussen. Anno 2021 zou het verkeer stilgelegd worden. Hartelijke groetJoop
Ik zie in de zomerse maanden wachtend op verschillende stations genoeg open cabinedeuren voorbijrijden hoor
Ik zie in de zomerse maanden wachtend op verschillende stations genoeg open cabinedeuren voorbijrijden hoor . Zeker bij de locs zonder airco (EX NS 1600/1800, DE 6400) maar ook wel bij VIRM materieel. Zelfs een keer een machinist de deur aan de spoorzijde zien openen om tijdens het halteren rustig een peukie opstoken. Die trein vertrok uiteraard met wat vertraging
Eerder om te kijken dat er niemand tussen de deuren blijft hangen en meegesleurd word
Het verschil zit hem erin dat de bagageruimte van een Hondekop vrij toegankelijk is en de cabine niet.