Ik zie in elk geval een keerlus in het banenplan. Bij 2 rail kan dat niet zondermeer ivm kortsluiting.Verder mooi banenplan met veel rij mogelijkheden. ProRail zou het wel afkeuren, veel te veel wissels...
Wat ik me afvraag is waarom dat driewegwissel links onder aan de draaischijf.Kun je die 3 sporen niet gewoon allemaal op de draaischijf aansluiten.Gelijk een flauwe bocht zodat ze als nog parallel komen te lopen, geeft denk ik een rustiger beeld. bespaart ook weer een wissel voor prorail. en maakt de sporen wat langer, of geeft achter de sporen wat meer ruimte voor scenery. Daarnaast, wat doet een dieseltank op een stoomemplacement? .Groet,Roelco
Hoi Welkom! Een Stoomdepot is altijd een heel mooi en interessant onderwerp. Persoonlijk zou ik wat minder sporen leggen zodat je wat meer ruimte overhoudt voor werkloodsen, scenery, kolenbunkers en verzorging, kranen, kantoortjes, werkparkeerplaats, nooddienst-paden etc.Ik blijf het graag volgen!Neem gerust een kijkje bij ons project "Het Spoormuseum"; https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=72781.120Groeten, Eeg
Zooooo, indrukwekkend
Indrukwekkend inderdaad. Bereikbaarheid lijkt mij wel een dingetje want de baan is wel erg breed.Als een loc op je draaischijf eruit loopt kom je er dan nog bij?