Materieel > Modelauto's

Decals voor militaire US voertuigen

(1/3) > >>

Ronald Halma:
Hallo,

Ik ben met een militaire transport trein bezig. Het zijn Amerikaanse voertuigen zoals Hummers, vrachtwagens, Bradley en een M1A1. Ik zoek daar nu decals voor maar zie door de bomen het bos niet meer...

Dus; welke fabrikant heeft daar markeringsdecals en bv nummerplaten voor. Dus dat wat op dat US spul hoort rond 1990 - 2000.

Alvast dank!

Erwin Schuurman:
Ik zal zo even in de MRH magazines op 24 trains grasduinen. Kwam daar gisteren toevallig een of andere advertentie tegen

Verstuurd vanaf mijn SM-A105FN met Tapatalk

Hirschsprung:
TL decals: https://tl-modellbau.de/Int-Streitkraefte_2

Ronald Halma:
Die had ik dus gevonden maar heb keus uit 6 of 7 sets.......

ruudns:
Behalve het US-number in zwart (een soort kenteken nummer) heb ik maar heel weinig andere tekens op de MIA! en Hummers zien zitten. Heb er toch zo'n 15 jaar mee en aan gewerkt.
Het is wat anders als ze bij een actieve company of unit zitten. Dan hebben ze nog wel eens een zwarte soort van driehoek (zit ook onderaan op het velletje 1. Pz.Div., 1. Bat., 37 Reg., C-Company) op hun equipment geschilderd. Als ik die stikkers zoal zie, zie ik onder andere de NATO tankwagen stikkers. Die heb ik er wel veel gezien, met name op M978 HMMTT.
Ook als je met google afbeeldingen zoekt, zul je zien dat er alleen op de bouwpakketten van alles op zit, in het echt nauwelijks. De zwarte omgekeerde V is zo'n beetje alles ;).

Even een andere vraag. Bij een USARMY transport van MIA1's zat in de jaren 80-90 altijd een grijs personenrijtuig met US personeel voor de bewaking. Ik weet helaas het type niet en ook niet wie die levert.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie