Algemeen > Ditjes en datjes

Ervaringen met bezorgdiensten (PostNL, DHL, etc)

(1/346) > >>

Ronald69:

--- Citaat van: d.vanaalst op 19 juni 2020, 14:16:38 ---Er lijkt veel vertraging te ontstaan wanneer een pakket uit België met B-post wordt verstuurd. (Eigen ervaring). Dan zijn levertijden van 2 weken geen uitzondering. Als er een pakket via (bijvoorbeeld) Dpd wordt verstuurd vanuit België gaat alles vrij soepel.

Groet Dennis

--- Einde van citaat ---

Ook hier ervaring mee gehad. Rijtuigen via een forumlid gekocht die woonachtig is in België. Ten tijde van de Lockdown in België kon/mocht hij de deur niet uit en via B Post zou het geruime tijd duren eer mijn pakje bezorgd kon worden. Via een andere aanbieder was het pakje binnen een paar dagen bij mij bezorgd.

ReneN:
B Post is idd niet de beste... liever geen gebruik van maken als het niet nodig is. Heb begin maart enkele modellen in België besteld die volgens de track & trace code liefst 1 maand op het postkantoor zijn blijven liggen zonder dat er iets mee gebeurde. Daarna ging het pakje retour afzender. Heb hem gebeld met de vraag of het niet via DHL kon worden verstuurd. Resultaat: binnen 2 dagen ontvangen. ;D

Te 2/2:
DHL?  :P
Drie keer pakketjes besteld, drie keer beweerd in T&T bezorgd te zijn, terwijl ze toch echt ergens anders waren. Ik weiger DHL voortaan, en vraag om een alternatief.

prutser:

--- Citaat van: Te 2/2 op 19 juni 2020, 18:10:44 ---DHL?  :P
Drie keer pakketjes besteld, drie keer beweerd in T&T bezorgd te zijn, terwijl ze toch echt ergens anders waren. Ik weiger DHL voortaan, en vraag om een alternatief.

--- Einde van citaat ---

DHL mijd ik als het even kan ook als de pest.
Gaat erg vaak mis, kapotte verpakkingen, lege verpakkingen en er verdwijnt nogal eens wat in het zwarte gat van het distributiecentrum met als klap op de vuurpijl een complete magnetron.
Gelukkig heeft de verkopende partij op een gegeven moment maar een tweede magnetron verstuurd via een ander postbedrijf.

Stephan.

Focus2:
...over bezorgen gesproken- pakketje uit Dld via DHL- keurig binnen een klein weekje afgeleverd door...Post.NL
is dit een bekend fenomeen? Werken ze samen in geval bezorging buiten de grenzen?
(was voor mij de eerste bestelling bij onze oosterburen).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie