Wat betreft je vragen:Ad1. Haltetafels worden inderdaad ook voor goederentreinen gebruikt.
Auf Bahnhöfen ohne Ausfahrsignal haben haltende Züge (auch Güterzüge) an der Haltetafel zu halten.
- Een "H" tafel is een vervanging voor uitrijseinen. Vaak zie je OF uitrijseinen OF H-borden.
Wel even die 2 Sh2 borden weghalen bij de kopspoortjes rechts en vervangen door de Gleisspersignalen (Sh0 borden) die elders in de tekening staan.Sh2 borden staan aan het einde van een rijweg (dus binnenkomende treinen vanaf het inrijsein), de Sh0 borden "vangen" rangeerbewegingen op.Groeten,Jelmer
Een plaatje is wellicht ook handig. Als ik even snel je tekening wijzig zoals ik het beschrijf kom je op dit uit. Het Sh 0 symbool op de linker stootblokken is een bord. De Wartezeigen rechts kunnen wellicht ook vervangen worden door 1 Wartezeige voorbij de wissel. Ik ga er vanuit dat de sporen 1 en 2 perronsporen zijn en spoor 3 een rangeerspoor is. Vandaar de Wartezeigen i.p.v. Gleissperrsignale.Groeten, Peter
Baanvaksnelheid 80km/h. Hiervoor zal ik nog een bord moeten plaatsen
Wel een vraag hier, voor het rangeren voorbij de uitrijseinen, verwacht ik wel een Sperrsignal geplaatst toch (in combinatie of voor het uitrijsein)?