Vraag en antwoord > (Her)beginners

Ondergrond maken voor stoomdepot en werkplaats, maar waarmee?

(1/2) > >>

markiemark:
beste allemaal.
ik ben bezig met mijn modelspoorbaan , ballasten gaat lekker alleen ben ik nu op het punt dat ik mijn stoomdepot / werkplaatsterrein wil gaan bouwen.
ik heb hele mooie voorbeelden gezien maar vindt het lastig om te bepalen hoe je nou zo een ondergrond maakt waar je rails en installaties op komen te staan.
dan bedoel ik gewoon echt de grond zeg maar..
hebben jullie tips met welk materiaal je dit het best kan maken en hoe je dit het best kan aanpakken ?
misschien hebben jullie mooie voorbeelden van je eigen baan en een toelichting hoe je het zo gemaakt hebt ?
ik hoop op mooie plaatjes en tips !
het bijgevoegde plaatje is een voorbeeld van de ondergrond die ik erg mooi vindt
https://images.beneluxspoor.net/bnls/Bw-Sanderfeld-A-in840-1120.jpg

Ronald Halma:

oudebiels:
Mooi stukje industriebaan, vast niet bij je thuis..   ;D

Ronaldk:

--- Citaat van: markiemark op 31 maart 2020, 15:49:44 ---hebben jullie tips met welk materiaal je dit het best kan maken en hoe je dit het best kan aanpakken ?

--- Einde van citaat ---

Denk dat je eens dit draadje moet gaan volgen: "Union Pacific's Power Shop", een nieuwe baan in H0 dan wordt je op je wenken bedient denk ik zo.


--- Citaat van: markiemark op 31 maart 2020, 15:49:44 ---ik hoop op mooie plaatjes en tips !

--- Einde van citaat ---

Aan alleen mooie plaatjes heb je niets ;) Je wil graag weten hoe je het maakt. ;) Dan heb je meer aan "bouwplaatjes."

Groet Ronald.

markiemark:
 ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie