Jammer te lezen maar ik snap het volkomen.Mij is het ook overkomen,De hatelijke berichten en negatieve opmerkingen.Zint het je niet dan lees je het niet.Vind je iets mooi maar is het niet jou smaak dan kan je altijd iets moois plaatsen of je mond houden. Zelf moest ik veel moed verzamelen de bouw van mijn nieuwe baan hier te gaan posten,Gaat tot nu toe goed maar komt waarschijnlijk omdat er alleen hout te zien is en nog geen duitser of hakenkruis.Maar we gaan het mee maken,Gelukkig spreken we elkaar nog .Valt me dan wel op dat iedereen je hierin steunt maar de echte pestkop zich hier niet laat zien.
Persoonlijk gezien zou het slim zijn als dat topic gesloten wordt want die gaat straks volledig de verkeerde kant op.
Valt me dan wel op dat iedereen je hierin steunt maar de echte pestkop zich hier niet laat zien.
En ondanks dat ik al een paar bladzijde geleden zei te willen stoppen met posten reageer ik nog steeds omdat ik gewoon niet begrijp waarom er figuren zijn die andere hun plezier vergallen.