Wat zijn we aan het bouwen? > Al het andere!

Modelbouw op industriƫle schaal in Chinese fabriek

(1/1)

Spelfaut:
Dag forumleden,

Ik volg een youtube kanaal al een tijdje vanwege zijn inzichten in de massa-productie industrie in China, wat an sich al ontzettend interessant is. Deze keer zijn we op bezoek bij een fabriek die voornamelijk architecturale schaalmodellen en maquettes op gigantische schaal produceert.

Ik wou deze video graag met jullie delen omdat het een fantastisch inkijkje geeft in hoe onze kleine hobby op grote schaal wordt beoefend.





YouTube Link: This Chinese Factory Makes $100,000 Architectural Models! - Strange Parts, YouTube

Hoop dat jullie het kunnen waarderen!

Groet,
Berend

Martin Welberg:
Grappig dat je daar 500 man voor nodig bent, als een europees bedrijf dit zou doen is 2 man denk ik de max om 100k te maken..

Remco_Nzo:
 (y) Gaaf om te zien op wat voor schaal dat gebeurt - dank je wel voor de tip.

Dat flatgebouw met een prive zwembad voor elk apartement - wow.

Hij heeft ook een filmpje over de industriele onderdelen markt gemaakt die ik daarna bekeken heb en erg informatief vond om te zien.
Ik stel me zo voor dat ik via ali bij een paar van die kraampjes geshopt heb  :laugh:
Nice.

Remco.

FritsT:
Voor de serieproductie van portalmasten (Nulpunt Modulebaan) hebben we gebruik gemaakt van de facileiten van en Nederlands maquettebedrijf.

Masten zijn wel in eigen beheer gemaakt, maar afgewerkt in een grote spuitcabine.

bovenleidingsmasten in de maak 002 by Nulpunt0, on Flickr


bovenleidingsmasten in de maak 008 by Nulpunt0, on Flickr


bovenleidingsmasten in de maak 012 by Nulpunt0, on Flickr

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie