Algemeen > Het stationsplein

Diefstal, wat nu?

(1/11) > >>

bernhard67:
Hallo,

Bah dat er altijd weer lieden zijn die zo iets doen echt balen voor michiel. Hoop dat deze klein spoor 1 lok gouw terug is bij Michiel binnen een week.

Zo niet dan zou ik de Dief openbaar bekend maken zonder balkje voor zijn hoofd.  Dan weet iedereen die een modelspoor show of beurs organiseert deze persoon niet meer naar binnen mag laten. 

tot zo ver mijn reactie hier op

gr bernhard

Tomasso:
Hup, delen die foto. Misschien kent iemand de persoon, 3 man, 4 auto's, geen genade.

Gewoon doen. #noprivacyforcriminals

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

BartvD:
Hoe goed bedoeld ook, maar je mag nu eenmaal niet zomaar foto's en films van personen en of hun vervoermiddel delen op een openbaar forum. Wet op de privacy!! Bijkomend probleem. Je zal maar een onschuldige bezoeker op die manier "brandmerken". Maar wat wel mag en kan is dat iedereen die omtrent het aangegeven tijdstip dit doorgeven aan Michiel dan kan hij, als hij dat zou willen, foto's en eventueel opnames 1 op 1 delen met die personen. Dan kunnen die zien of ze iemand herkennen. Al heb ik wijzig hoop.....

Eelco Storm:
Eens met Bart, niet doen. Niet voor eigen rechter gaan spelen. Daar is nog nooit iets goeds uit voort gekomen.

Tomasso:
Brandstapel! Kielhalen! Radbraken! Vierendelen! Schandpaal!

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie