Algemeen > Ditjes en datjes

Diefstal spoor 1 lok Glaskasten.

(1/14) > >>

becasse:
Beste Beneluxers,

Als organisatie spijt het ons erg dat er ondanks alle voorzorgsmaatregelen een model tijdens het 01TREFF gestolen is. Het gaat om een model van een glaskasten in spoor 1 die bij der Lokladen is ontvreemd op zaterdag. We hebben samen met de eigenaar aangifte gedaan bij de politie.

Maar daarmee is deze vervelende aangelegenheid nog niet afgesloten; er zijn duidelijke camerabeelden en de opnamen zijn bewaard en aan de autoriteiten overhandigd.

We bieden de gelegenheid dat de onrechtmatige eigenaar de glaskasten op kan sturen naar;

Becasse Weathering/ Michiel Stolp
Stameren 16
3951LE Maarn, Die Niederlande.

Als komende week het model binnen is wordt de vervolging gestaakt.

Michiel Stolp

ruudns:
Waarom zou je vervolging staken? Doen ze in de politiek tegenwoordig ook al. Grote bedrijven kopen hun criminele activiteiten af voor een schijntje van de gemaakte winst. Als ik te hard rijd, kan ik dat negens voor 20% van het bedrag afkopen :-X. Als de dader bekend is, nagel hem dan aan de paal ;D.

basjuh1981:
Als je het voor laat komen bij de rechter heb je kans dat je wat korting krijgt 8)

Edsko Hekman:
Vervelende nasleep Michiel.

Ik hoop voor je dat je de persoon niet persoonlijk kent, lijkt me geen leuke bewustwording om er achter te komen dat iemand er nog een onverwachte, vervelende "hobby" op na houdt.

Succes en ik hoop dat dit snel achter de rug is.

Groeten,

Edsko

BartvD:
Erg vervelend, is in spoor 1 toch niet echt een klein modelletje om zomaar in je jaszak te stoppen..

Ik hoop dat de dief tot inkeer komt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie