Materieel > Modelauto's

LKW walter opleggers

(1/1)

W. Thomas:
Hallo allemaal,

Voor achter mijn BLS 475 ben ik bezig om de LKW trein naar Genk samen te stellen.
Hierin rijden wagons van Hupac t4 en T5 in en t2000, t3000e en de twins van rocky rail.

Die wagons heb ik allemaal behalve de T5 om dat die er (nog) niet is in model.

Alleen ben ik opzoek naar opleggers van LKW walter. Nu heb ik er 3 van rocky rail en 2 van Herpa die op de piko 54777 staan maar ik heb er dus eigenlijk nog een stuk of 5 nodig.
Nu heeft roco ze wel op de draagwagens, maar om nog meer draagwagens te kopen alleen voor de belading vind ik weer wat ver gaan.
Ik heb roco al een mail gestuurd of die ook los te krijgen zijn maar ik heb er nog geen antwoord op gekregen.

Weet iemand of die trailers ook ergens los te krijgen zijn? of icm met trekker van AWM of HERPA.
Bij schlüter heb ik ze niet kunnen vinden.

Op stummi heb ik iemand gezien die een soort stickers heeft uitgeprint en deze heeft beplakt.


Verder heb ik 4 fiximer trailers van herpa die ook eventueel omgespoten kunnen worden, alleen heb ik hier niet het materiaal voor.
Dus als iemand dat op het forum kan en wil doen, stuur mij een PB met wat dat gaat kosten, de opleggers heb ik al.

groeten, wesley

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie