Overige spoorzaken > Beurzen

3D scannen op On traXS! 2020

(1/6) > >>

ATB:
On traXS! 2020 wordt gehouden op 13, 14 en 15 maart 2020 in het Spoorwegmuseum in Utrecht.

Het doet mij deugd jullie te kunnen melden dat ik hier, net als in 2016, de gelegenheid biedt om je te laten scannen. Ditmaal door de 3D-Studio (www.3d-studio.be). Op hun website kun je je alvast melden. Zij beschikken ook over vele prachtige figuren (gescand in hun cabine), die ze standaard in de schalen N (1:160) tot G (1:32) aanbieden. Afwijkende schalen zijn uiteraard op verzoek ook mogelijk. Hun webwinkel is de moeite van het bezoeken waard.

Ik ben nog met het Spoorwegmuseum in gesprek om van hen passende kleding (machinist, stoker, conducteur etc.) en andere attributen ter beschikking te krijgen. Ik meld dit hier wel als dit gelukt is.

In het februarinummer van de Railhobby komt een begeleidend artikel van mijn hand en een verrassing voor de lezers van dit blad in de vorm van een kortingsbon van 10 euro op het scannen door 3D-Studio op On traXS! 2020.

Ted

Jeronimos:
Moet een verrassing geen verassing blijven?  :angel:

Wim1969:
Gaaf...kan ik dus machinist op eigen trein worden (y) (y)
Leuk ;D

ingenium:
Heb je een SNCF pakkie?

ATB:
Ingenium,

als de vraag niet bedoeld is voor Wim maar voor mij, ga er dan maar van uit dat het Spoorwegmuseum die niet ter beschikking heeft. Voor de duidelijkheid, ik ook niet :'(

Ted

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie