Overige spoorzaken > Beurzen

Het 01TREFF 2020: Spoor 0 en 1 puur!

(1/28) > >>

becasse:
Beste modelspoorliefhebbers,

Met gepaste trots kondig ik hierbij het 01TREFF 2020 aan. Op 8 en 9 februari vindt in Maarn voor de derde keer deze bijzondere spoor 0 & 1 tentoonstelling plaats. Toonaangevende fabrikanten laten hun nieuwste modellen zien en er zijn geselecteerde handelaren met een hoogwaardig productaanbod.

Daarbij is een aantal modelbanen van niveau te bewonderen, waaronder de nieuwste modelbaan van grootmeester Marcel Ackle. ‘Bad Willemshöhe’ is weer te bewonderen met als première een spooraansluiting naar een spectaculaire papierfabriek. Ook zal voor het eerst ‘Vierling Metallwerk’ van Becasse te zien zijn, het mini-diorama ‘Rollenbank’ van “Jajo” Jaap Teeuw, een Zwitserse 0m baan van Daniël Schoeren en het welbekende ‘Am Bahnhof’ van Ruud Hendriks.

In de nieuwe stand van Martin Welberg Scenics Studios i.s.m. Bentink modelbouw worden demonstraties gegeven hoe je de modelbaan zo natuurgetrouw mogelijk kan voorzien van scenery.

Ook is de bezoeker van harte uitgenodigd hun meesterwerkjes te tonen. In de Pop-up galerie - een lange rij vitrines- wordt u de gelegenheid geboden uw zelfgebouwde of zeldzame modellen te tonen aan het grote publiek. Niet alleen loks maar ook gebouwen bijvoorbeeld.
( plankgrootte is maximaal 49 x 83 cm.!)

Om drie uur wordt er zaterdag en zondag een model door de jury uitgekozen en wordt de eigenaar beloond met een eerste of tweede prijs. ( Patinering van een lok of goederenwagen).
Voor deelname svp bij mij van tevoren aanmelden. (PB is ok)

De handelaren die verwacht worden zijn;

KM1, Wunder, Lokladen/ Dingler, Fine Models,Hoffmanns Modellbau, Bünnig, Horster Modelbouw/ Spurenwelten, Zapf, Demko, MBW, Hosenträger spur 1, Spur 1 Werkstatt, Becasse Weathering, Feld Großbahn, Hegob, Spur 0 Magazin /SNM, Steiner Modellwerke, Pesolillo, Klaus Weihe Modelbau, Modellbahnparadies, Rail GB Ltd, Bentink/ Welberg scenic studios, Stangel,Siletsy vitrines en Mo-Miniatur.

Alles wat de liefhebber van spoor 0 en 1 nodig heeft komt dus samen in Maarn in een gemoedelijke, huislijke sfeer. Maar het 01TREFF IS uiteraard ook interessant voor fans van spoor Z tot spoor 2!

Er kan kostenloos geparkeerd worden. Station Maarn ligt op 500m. Vanaf de A12 is Maarn makkelijk te bereiken.

Zaterdag geopend van  10:00 tot 17:00 en zondags geopend van 10:00 tot 15:30. Entree €10,- per persoon.

Adres: De Twee Marken, trompplein 5, 3951 CR, Maarn.

Ik heet u van harte welkom!

Michiel Stolp / Becasse Weathering





posthumus:
Top Michiel ! Fantastisch evenement, ik ben er weer

Ad Cleijsen:
Michel.

Bedankt voor de bevestiging. Had de data al in mijn agenda staan, nu dus geblokked.

JaJo:
Staat genoteerd!

Karben:
Is genoteerd. En ik geef het door aan belangstellenden in Luxemburg!

Karben.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie