Materieel > Modelauto's

Nieuwe busmodellen van Holland Oto in schaal 1:87 waaronder de Ambassador!

(1/2) > >>

Maartenw:
Afgelopen week een nieuwe flyer van Holland Oto gekregen, met leuk nieuws!
Het H0 model van de VDL Futura FDD2 en VDL Citea SLFA-181 heb ik al in handen gehad.
Vooralsnog alleen als promo modellen bij VDL verkrijgbaar. Andere uitvoeringen zullen t.z.t. ongetwijfeld volgen.
De VDL Futura in KLM kleuren is binnenkort ook leverbaar (al wel in handen gehad).
Het model van de Ambassador wordt begin volgend jaar verwacht.
De van Hool A330FC verschijnt nu in diverse uitvoeringen.



Arjen B.:
Erg leuk! Ik was zaterdag op de NAMAC-beurs (Houten) en toen heb ik deze flyer meegekregen. Vooral de aankondiging van de VDL Ambassador vind ik een echte aanwinst op modelbusgebied. Van deze bus zijn bijkans net zoveel uitvoeringen te maken als van de Citea. Samen met de Citea is de Ambassador al jarenlang een echte Nederlandse standaardbus. Ik zou zeggen: laat alle varianten maar komen!


Groeten,
Arjen

mass am see:
Had al gehoord dat de VDL dubbeldekker zou komen, maar van de ambassador niet, erg leuk dat er weer Nederlandse bussen komen in 1:87.


mvgr Evert en Bas

Maartenw:
Die kleine bus midden onder is een  Irizar ie tram.
De Ambassador is zeker geweldig nieuws, dit hadden veel mensen niet verwacht, doorgaans worden alleen de nieuwste modellen (in opdracht van de fabrikanten) in model gemaakt.
Gr. Maarten

Tulpendaal:
De irizar was in groot in Schaffhausen heeft hier proefgedraaid heb nog ergens fotos. De bouwers van Irizar gaven al aan dat ze aan een klein model werkte. Grappig dat die nu scheinbaar uit holland komt. :laugh:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie