Vraag en antwoord > Digitaal

Rautenhuis Digital, Nederlandse vertaling ‘systemhandbuch’ gezocht.

(1/5) > >>

Metal Henkie:
Ik heb 2e hands een SLX850AD Zentrale en een SLX844 Fahrpult aangeschaft. Hierbij zit ook het Systemhandbuch bij. Is hier ook een Nederlandstalige versie van? Mijn Duits is redelijk, maar niet goed genoeg om de boel aan de praat te krijgen. Het lukt mij niet om een Roco loc te programmeren c.q. uit te lezen.

Frans Peeters:
Rautenhaus heeft een "Nederlandse" verkoper. Misschien dat je daar het geluk hebt iets te vinden.
Hun gegevens:
ROKON electronica
Ottawastraat 3
7007 BC Doetinchem (NL)

Tel.: +31 (0)314 334211
Tel.: +49 (0)2828 - 902538
E-Mail: info@rokon.info
Homepage: www.rokon.info

Af en toe een beetje rondstruinen op het www kan een berg informatie opleveren  ;D ;D ;D

henk:
Ja, maar van de centrale is er nu net geen Nederlandse vertaling. Daar hoeven we ook niet erg rouwig om te zijn. De vertalingen die ik wel zie, zijn zeer matig om het voorzichtig uit te drukken.

Metal Henkie:

--- Citaat van: Frans Peeters op 02 oktober 2019, 10:05:54 ---Rautenhaus heeft een "Nederlandse" verkoper. Misschien dat je daar het geluk hebt iets te vinden.
Af en toe een beetje rondstruinen op het www kan een berg informatie opleveren  ;D ;D ;D

--- Einde van citaat ---

Op hun site kwam ik niets tegen. Ik heb ze inmiddels wel een email gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Ook op internet ben ik nog niets bruikbaars tegengekomen, vandaar mijn vraag op dit forum.

Metal Henkie:

--- Citaat van: henk op 02 oktober 2019, 14:58:37 ---Ja, maar van de centrale is er nu net geen Nederlandse vertaling. Daar hoeven we ook niet erg rouwig om te zijn. De vertalingen die ik wel zie, zijn zeer matig om het voorzichtig uit te drukken.

--- Einde van citaat ---

Misschien is er op dit forum iemand die ervaring met Rautenhaus heeft en mij op weg kan helpen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie