Wat zijn we aan het bouwen? > Baanplannen

Baanplan K.L.ooit

(1/16) > >>

Ruud-64:
Hallo,

Hieronder zien jullie mijn oude baanplan (1e afbeelding), jaren geleden gemaakt, ik heb ook 16 bakken gemaakt. Dit baanplan ben ik aan het aanpassen omdat ik in de breedte 1 (3) bak weg laat totale breedte wordt dan 490 cm en diepte 240 cm.
De bakken links en rechts zijn hoge bakken waar de treinen in en uitrijden.
De achterste bakken bestaat uit 2 lagen, schaduwstation en paradespoor (de rail/opstelsporen helemaal bovenaan komen dus in het schaduwstation)
Op de voorste bakken komt een station en dus ook de rail. De bakken erachter zijn voor een stad en/of industrie.

Het is dus een oude tekening (610 cm x 240 cm) de rail die getekend is ben ik aan het aanpassen (betere oplossingen).
De buitenste sporen gaan naar het schaduwstation de 2 andere naar het paradespoor.
Ik heb nu de linker onderhoek opnieuw getekend (2e afbeelding) hierop zie je een klein stukje van een spoor wat naar onderen gaat, optie om daar 1 of 2 bakken te koppelen.
Ik vraag mij nu af of het kan zoveel wissels bij elkaar?

Rail die ik gebruik is Piko A rail (zonder bedding).


Oude baanplan wat ik aan het aanpassen ben (hier komt in de breedte dus 1 bak minder in
 


Links de gesloten bakken waarin de rail naar schaduwstation en paradespoor gaan



Hoop dat mijn uitleg en vraag een beetje duidelijk is.

Ruud-64:
Nog even 1 ding uitleggen.

K (Komt) L (Later) ooit

Ruud-64:
Niemand die kan zeggen of dat wel of niet mogelijk is?

eitreb:
er zitten geen rare slingers en tegenbogen in dus ik denk dat het wel mogelijk is.
je zou het even kunnen testen voor het definitief bevestigen van de rails.
groet,
Bert

Karst Drenth:
Hoi,

Mooie wisselstraat.

Als je de R3 uitvoering van de BWL/BWR gebruikt loopt het nog wat vloeiender:



Grtzz,

Karst

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie