Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Encyclopedie
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€128.00
Per saldo:
€-122.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 16-04-2024
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
heeft iemand ideeën voor een baan van 120CM bij 240CM?
door
MJ11
Vandaag
om 10:15:07
Efteling spoorweg gaat elektrisch
door
Besselspoor
Vandaag
om 10:08:43
Ronald en Wanda's "Southern Comfort" swamp layout!
door
Teun
Vandaag
om 10:06:22
18 t/m 21 april Intermodellbau '24 Dortmund
door
Martin Welberg
Vandaag
om 10:02:17
Treinreizen met m'n vader
door
defender
Vandaag
om 09:36:49
Update: baan in de tropen
door
tuurtje
Vandaag
om 09:30:48
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Jelmer
Vandaag
om 09:15:54
25 jaar geleden
door
Willem1951
Vandaag
om 09:05:18
19 Toen
door
Arjan6511
Vandaag
om 08:54:18
Station Roodeschool
door
Cor--24
Vandaag
om 08:29:42
2e leven van een buitendienst gestelde Gesloten goederenwagen.
door
Lolke Bijlsma
Vandaag
om 00:07:01
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
23 april 2024, 23:06:56
Märklin Hamo mP 3000 voorzien van nieuwe motor
door
hmmglaser
23 april 2024, 22:48:27
Starten met messing kits
door
1795
23 april 2024, 22:43:57
NS gaat weer thuis oefenen in klanttevredenheid
door
MaraNCS
23 april 2024, 22:31:45
Kleine Baan in H0 (≤ 0.5m²)
door
Scratchbuilt
23 april 2024, 22:30:06
Am Ende der Strecke, modulebaan op 1 M2
door
Ronald69
23 april 2024, 22:14:29
Pools diorama H0
door
Klaas Zondervan
23 april 2024, 21:44:11
Ton bouwt goederenwagens
door
TonM
23 april 2024, 21:33:46
Lantaarns Crafftiq op Roco Sik
door
Priegelman
23 april 2024, 21:15:18
Dubbelom, een boekenplankspoorbaan in H0
door
Klaas Zondervan
23 april 2024, 20:59:05
weerstandje en relais
door
Klaas Zondervan
23 april 2024, 20:47:42
Gekke/vreemde/rare filmpjes en video's met treinen erin.
door
ES44C4
23 april 2024, 20:45:40
DR4024
door
Michaël dB
23 april 2024, 20:11:53
Haandrecht materieel
door
orientexpress
23 april 2024, 20:05:43
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
ruudns
23 april 2024, 20:04:54
Alt Wutachbahn - Sau-Schwänzle-bahn Weizen - Zollhaus - Blumberg
door
Eric v C
23 april 2024, 20:01:12
NS 8400 van Werps
door
Ivo tB
23 april 2024, 19:28:41
firm ware voor 3 D printer
door
jerrytrein
23 april 2024, 18:58:32
modulebaan jaren 60
door
rudi van der Craats
23 april 2024, 17:30:56
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot (gelezen 891 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12328
Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot
«
Gepost op:
15 september 2019, 09:30:11 »
De Nederlandse multimodale operator Multi Modal Rail B.V. rijdt sinds vorige week een containertrein tussen Rotterdam en het Franse Ottmarsheim. De shuttle begint met 1 omloop per week. De verwachting is snel uit te breiden naar twee shuttles per week. In Rotterdam worden alle grote containerterminals aangedaan. Belading in Rotterdam is op donderdag. Vertrek op vrijdag en aankomst/vertrek in Ottmarsheim op zaterdag. Op zondagochtend staat de trein weer op de Maasvlakte voor lossing. De shuttle komt naast de twee bestaande containertreinen op Strasbourg. Hiermee biedt MMR 3 vertrekken per week tussen Rotterdam en de Elzas / het boven Rijngebied. “Het is een mooie aanvulling op de bestaande diensten naar de regio want eigenlijk is alles ten zuiden van Colmar beter te bedienen via Ottmarsheim”. Aldus Benjamin Hottier, de general manager van MMR.
MMR heeft een regionale benadering vanuit beide hubs. De combinatie van treinen biedt de klanten een betere ontsluiting van de Elzas tegen lagere kosten door besparing op de last mile truck kosten maar toch met de transit-time van het spoor. De treinen worden ingekocht bij Logistic Intermodal Service B.V. (LIS). LIS promoot het goederenvervoer per spoor en stelt haar treinen ook open voor andere multimodale operators en/of conventionele vervoerders.
bron: Port of Rotterdam
«
Laatst bewerkt op: 15 september 2019, 09:36:26 door Hans Reints
»
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Multi Modal Rail B.V. (MMR) begint een spoordienst tussen Rotterdam en Franse Ot