Overige spoorzaken > Grootspoor

Help de SGB aan €10.000,- voor een trap aan het seinhuis. Stem via ANWB-site.

(1/5) > >>

martinh:
Het uit Middelburg verplaatste seinhuis heeft al vele jaren een plaats bij ons op het museumterrein in Goes, maar helaas kan de bovenverdieping niet bereikt worden. Daar hopen we verandering in te kunnen gaan brengen!

Met 10.000 euro van het ANWB-fonds kan er een mooie nieuwe buitentrap worden gebouwd. Helpt u het seinhuis aan een trap? Breng dan uw stem uit op www.anwb.nl/stem en maak het seinhuis de winnaar van Zeeland!

Namens alle vrijwilligers van de SGB vast hartelijk dank!

ruudns:
 (y) done, goed initiatief.

Yuri v L:
Done!

Pauldg:
Geregeld, al vrees ik wel dat de meer mensgerichte initatieven (rolstoelbusjes en zo) uiteindelijk een groter mobiliserend vermogen hebben. Maar ik duim zeker!

martinh:

--- Citaat van: Pauldg op 15 augustus 2019, 08:42:45 ---Geregeld, al vrees ik wel dat de meer mensgerichte initatieven (rolstoelbusjes en zo) uiteindelijk een groter mobiliserend vermogen hebben. Maar ik duim zeker!

--- Einde van citaat ---

Hallo Paul,

ondanks dat in de stemmingsronde alle initiatieven op een "hoop" gegooid zijn, is er per provincie €10.000,- beschikbaar. We hebben daarin dus maar 1 concurrent. Een adviescommissie buigt zich over de top 3 per provincie om te kijken wie er wint, maar daarin zal een groot verschil in stemmen zeker bijdragen. Elke stem is om die reden zeer waardevol en wordt gewaardeerd  (y)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie