Vraag en antwoord > Digitaal

Piko NS 1202 decoder

(1/2) > >>

Leon in N:
Beste mensen,

vast een hele domme vraag. Ik heb het antwoord nog niet op het forum gevonden. Ik heb de 1202 van Piko en wil daar een digitale decoder inbouwen. Heeft iemand een tip hoe dat te doen zonder de behuizing te vernielen? Bij voorbaat dank.

Klaas Zondervan:
Dat staat toch in de handleiding die er bij zit?

Leon in N:
Hij stond al een hele tijd in de kast, ik dacht dat ik de decoder er al in had zitten maar nu ik weer eens tijd had bleek dat van niet. En waar is de ovp? Vast in een opruimbui in de plastic kliko beland …

Klaas Zondervan:
Hier staat de link naar de handleiding:
https://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=artikel&vw_id=21532&vw_name=detail

Tja, wie gooit er nou de verpakking en handleiding van een loc weg? ???

Rondje_HO:

--- Citaat van: Leon in N op 13 augustus 2019, 23:02:37 ---Hij stond al een hele tijd in de kast, ik dacht dat ik de decoder er al in had zitten maar nu ik weer eens tijd had bleek dat van niet. En waar is de ovp? Vast in een opruimbui in de plastic kliko beland …

--- Einde van citaat ---


Hoi Leon,

Welkom op het forum hier :) Met de loc kan ik je helaas niet helpen maar zoals Klaas al aangaf: Modeltreinen les 1 - nooit de originele verpakking weggooien!  Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat vroeger bij wagonnetjes ook wel eens deed maar de waarde van tweedehands treinen is altijd een flink stuk hoger als je de "OVP" er nog bij hebt :)

Met vr. groet, Martijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie