Prijsprobleem? Waarom moeten er treinen gemaakt worden met openslaande deuren echte rook of beweegbare pantograven?Zelfs de sound is niet eens nodig in mijn ogen. 5 of 6 treinen die sound aan hebben en rijden, daar word ik gek van.. Ik zet ze bijhoogstens 2 aan tegelijk..
Dat is het probleem van hen die het niet betalen kunnen, maar gun het aub wel een ander.
Gunnen doe ik dat iedereen. Feit is alleen dat er meer mensen zijn die dat niet kunnen betalen dan het wel kunnen ( ik zie geen 15 jarige 690 euro lappen voor een setje ).
Roco zet hoog in met zulke technische snufjes, maar ik ben bang dat ze dit ( gezien ook ook de laatste berichten )misschien wel de kop zou kunnen kosten.
Nou en?
Roco denkt daar kennelijk anders over.
Yep, en het materiaal wat ze maken is bloedmooi. Ben benieuwd wat 2011 gaat brengen voor ze. Ik denk dat ze nog weleens kunnenoverstappen op 2 lijnen ( Roco pro en Roco Prestige ) ofzo. Onder de pro lijn de normale producten uitbrengen zonder tierelantijntjes maartoch 100% roco en in de prestige bijv de technische hoogstandjes in een kleinere oplage.Off topic: Alvast een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!
Maar dat zal de prijs van de locomotieven en rijtuigen wel niet omhoog stuwen, dat is een totaal ander onderdeel en staat volgens mij los van de ontwikkelingen voor een nieuw of verbetering van een bestaand model.
Als fabrikant moet je t geld halen waar het zit, en dat is nou eenmaal niet bij kinderen en pubers.
Een ander noemt de eigen productiefaciliteiten, wat denk je dat dat kost ?En die kosten gaan gewoon door, met of zonder verkopen.....