Overige spoorzaken > Kalender

1st Dutch US Convention 21/22-05-2022

(1/5) > >>

Ronald Halma:
Hallo allemaal,

Met genoegen kan ik jullie mededelen dat ik de eerste US modelbaan conventie in Nederland ga houden en wel op 10 en 11 oktober 2020.

Locatie: "De Hofnar"
             Polstraat 7
             7121 DH  Aalten

Wat is er te zien? Modelbanen, demo's en winkeliers / traders met alleen US thema. We hebben tot nu toe 18 modelbanen waaronder enkele grote modulebanen die nog niet eerder in Nederland waren. Ook zullen er wat oudere bekenden komen. Demo's op dit moment al door verschillende mensen toegezegd en zullen diverse aspecten van onze hobby laten zien.
Ook winkeliers hebben zich al gemeld waaronder All American Trains uit Kaarst Duitsland. Verder wat kleinere winkeliers en er zijn contacten gelegd met Amerikaanse firma's.

Het programma zal gaandeweg ingevuld worden naar het evenement toe dus hou onze website in de gaten:

--  http://us-modelbaan-convention-ned.nl

Deze zal continue up-to-date worden gehouden en laat nu al de reeds aangemelde 18 modelbanen zien inclusief foto's.
Ook op Facebook zijn wij te vinden onder "US Modelbaan Convention Nederland".

Aanmelden als winkeliers / trader kan nog steeds, wij verwelkomen graag winkels met toebehoren geschikt voor US modelbanen maar ook met spullen voor landschapsbouw en dergelijke. Ook is er nog plek voor Amerikaanse modelbanen/diorama's alhoewel dat nog zeer beperkt is.

Mailen kan, dit graag op: webmaster (AT) us-modelbaan-convention-ned.nl (AT ipv @) .  Verdere details omtrent het evenement worden uitgewerkt en zullen in het komende jaar bekend worden gemaakt en op de site worden gezet. Denk hierbij aan alle randzaken.

Graag tot ziens!

Groeten, Ronald Halma.

Sjoerd van de Wal:
Klinkt goed Ronald,

Ik zet hem op de agenda.

Gr.

Sjoerd

Klaas Zondervan:
Helemaal in Aalten. Kon je niet verder van Middelburg gaan zitten? ;D
Voordeel is dat je in Aalten behoorlijk met de trein kan komen, dus misschien kom ik kijken. Zal het in ieder geval in de agenda noteren.

PS, ook even op de website gekeken. Wat is de bedoeling van de button "Take Action"? Als ik daarop klik gebeurt er niks.

Ronald Halma:
Klopt, krijg het niet weg.... is nog een puntje van aandacht :)

Ja, het is niet centraal in NL. Maar ik mik buiten Nederland natuurlijk ook op onze Duitse en Belgische buren. En van dat standpunt uit gezien zit ik aardig centraal :) Ook kon ik een hele mooie deal maken met de eigenaar van dit complex en heb het geheel tot mijn beschikking.

Uiteraard reken ik op jou komst  ;D ;)

Hans Reints:
Het lijkt mij wel wat, zet het voorlopig in de agenda. Eindelijk eens iets wat dichter bij huis :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie