Dan wel een vliegende Ben voor 99% zeker dat het een Fokker D.7 is Schaduw van de bovenste vleugel, rand van de cockpit, machinegeweer, registratienummer. Klopt allemaal precies.
Neurenberg is over een week. Artitec heeft nog helemaal niks laten doorschemeren qua nieuw spoorwegmodel. Dus de kans op een nieuw ontwikkeld model acht ik minimaal. Hoe graag sommigen het ook zouden willen.
- 1300 als nieuw product, hoge investeringen in nieuw product gedaan en geheel nog terug te verdienen.
En dus? Draagt REE daar in bij ? Of bedoel je dat de investeringen al door REE zijn gedaan en dit een manier is voor REE om nog wat extra uit hun werkzaamheden te drukken? Dat laatste kan natuurlijk, maar neemt niet weg dat die dingen niet voor niets worden geleverd, dus nog steeds beslag op middelen. En dan kan later pas een (misschien) hogere marge gepakt worden.
Nou....goedkoop is het in ieder geval niet.....Mal(len) nieuwe kap(pen) = kosten ArtitecMal aangepast draaistel = kosten ArtitecNieuwe verlichtingsprint inclusief ontwerpkosten = kosten Artitec.Verpakking nieuw ontwerp = kosten Artitec.Controlewerk nieuwe modellen = manuren/kosten Artitec.Nieuwe sounddecoder met NL 1300 = kosten Artitec.In feite is het enige wat men van REE kan gebruiken het chassis en de motor.(zwart wit)Het is praktisch een nieuw ontwikkeld model. Dus het is wat meer dan een opdracht aan REE geven en afwachten tot ze in Amsterdam aankomen.