De bijdragen op de duitse fora zijn allemaal door dezelfde (Nederlander) opgestart. Vooral om te mekkeren. (Titel als "Koploper; slechtste model ooit").
Dan kun je er als winkelier beter voor kiezen om het model niet te bespreken en terug te koppelen dat je in gesprek bent met de leverancier. En dan ook zo flink zijn om het niet te verkopen.
Een eerlijke modelbespreking is iets anders dan je leverancier te k*kken zettenals het hem niet aanstaat dan haalt hij snoeihard uit
Hij heeft het proper verteld dat de koploper een miskleun is.
Een eerlijke modelbespreking is iets anders dan je leverancier te k*kken zetten, al weten sommige hier duidelijk het onderscheid niet. Bij mij doet het niks af of voegt het niets toe aan betrouwbaarheid, ik meet dat af aan of iemand zijn afspraken nakomt.En niet handig voor hem, want het publiek kan wel op de banken staan, maar de leveranciers niet. En niet alleen Marklin of hun vertegenwoordiger. Ook andere merken zullen nu weten wat ze aan hem hebben: als het hem niet aanstaat dan haalt hij snoeihard uit. En dus zou ik heel voorzichtig zijn met de beste man.En ik weet dat de hardste applaudiseerders hier meestal zelf de nodige nuance missen en het vooral belangrijk vinden om gehoord te worden en trots zijn dat het 'toch maar even hebben verteld en de boom in met eventuele consequenties), maar er zijn echt hele andere manieren om van toegevoegde waarde te zijn voor je klant en ook de werkrelatie met je leveranciers goed te houden.
Ik heb juist het filmpje nog eens terug bekeken, van wat jij verteld heb ik niks gezien of gehoord.Hij heeft het proper verteld dat de koploper een miskleun is.Ik ben fan van zijn filmpje.
Ik zie dat je mensen graag ongenuanceerd de maat neemt maar ik kijk toch heel anders tegen het hele verhaal aan.
Genau