als ns machinist valt de 186 bij mij onder de categorie : rommel, geef mij de 1700 maar zonder software 9.4 gezeik.
Andere software, geen rijtuigen die bedient dienen te worden. Het maakt het op de HSL allemaal een stuk gecomiceerder.
Beste Rob,Geef is een motivatie, waarom volgens jou een 186 rommel is?Waarom deze loc volgens goederen machinisten top is, hebben we tenslotte ook gelezen.Groeten,Christoph
software is hetzelfde helaas (idiote eis dat de loc bij stilstand in dr "neutraal" gezet moet worden). Aangezien een hoop storingen rijdend plaatsvinden lijkt me de invloed van de rijtuigen nihil. Ik hoorde van eenninspecteur van IL&T dat een hoop te wijten onder andere is aan bedieningsfouten. Maar ook dat dat er te veel handelingen tegelijk moeten, spanningswissel, systeemwissel, maar daar hebben de cargo's ook last van
Straks verlang je er nog naar terug als NS enkel met Metro's onderweg is
Top, bedankt voor je antwoord. Ik had echter de software versie 9.4 bij een 1700 loc gezocht, maar dit is dus in de 186 locs zo.Ik hoop dat jullie problemen snel opgelost worden, in de meeste moderne systemen worden de bedieningshandelingen gelogd. Als er dus bedieningsfouten gemaakt worden, wat ik me kan voorstellen met een nieuw product, kunnen deze redelijk snel gevonden worden.Groeten,Christoph
Waar de goederenvervoerders geen last van hebben is de verbasterde multipleschakeling waartoe we veroordeeld zijn. Die 9 bakken (of 6 of 7) tussen de loc's werken niet bevorderlijk.
Ook ik rijd met die Traxx meuk. Waar de goederenvervoerders geen last van hebben is de verbasterde multipleschakeling waartoe we veroordeeld zijn. Die 9 bakken (of 6 of 7) tussen de loc's werken niet bevorderlijk.