Vraag en antwoord > Elektronica en analoog

Zoek ledjes voor Marklin NS 1700 loc

(1/10) > >>

BDS2006:
Ik zoek rode en gele insteek leds die je bv in de koploper in kan steken

zie links

op de volgende site van groterdam project kan je zien dat leds in gestoken worden.

klik hier

De frontseinen geven nu (ook al staan ze uit) een lichte gele gloed. Het is (door de smd ledjes) net of er kleine lampjes achter het glas zitten. En de sluitseinen hebben nu automatisch een mooie glimmende lens.

bij een foto van de ddm met de leds erin, zijn deze leds in de winkel verkrijgbaar?

stig:
http://nl.wikipedia.org/wiki/SMD

BDS2006:
op de volgende site van groterdam project kan je zien dat leds in gestoken worden.

klik hier

De frontseinen geven nu (ook al staan ze uit) een lichte gele gloed. Het is (door de smd ledjes) net of er kleine lampjes achter het glas zitten. En de sluitseinen hebben nu automatisch een mooie glimmende lens.

bij een foto van de ddm met de leds erin, zijn deze leds in de winkel verkrijgbaar?

Chris:
???????????

Waar is op de site te lezen dat ik ledjes ergens insteek ????

Daarbij is deze tred bijzonder rommelig.

In het begin heb je het over een koploper, met een link naar een DDM.
Dat schept verwarring bij de lezers.
Verder staat op de site dat het om complete printjes gaat.
Die printjes, kant en klaar zijn gewoon te bestellen via Tom van Weert.


BDS2006:
kan de verwarring wel voorstellen, gaf ze als voorbeeld.

zelf wil ik bv gebruiken voor de SM'90, maar wil ook de 1700 serie loc van marklin ombouwen, die in de ddm leek er net echt, dat wil ook bij de loc proberen en bv de rode geverfd lap doorboren en zo lampje in steken.

zijn ze verder ook in de winkel te koop? wil niet lullig doen maar heb niet zo goede berichten gehoord , dat ze niet helemaal in orde waren en verder koop ik liever waar ik het zelf zie, bv op beurs of winkel

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie