Wat zijn we aan het bouwen? > Banen of diorama's

Kopstation aan Noordzeekust Duitsland

(1/28) > >>

gdh:
Hallo,
Ik lees al een aantal jaren mee op dit forum. zo nu en dan reageer ik wel eens.
Twee jaar terug ben ik al eens een topic gestart in baanplannen: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=68374.0
Ik zie en lees graag wat anderen bouwen en daarom zal ik ook wat van mijn bouwerij plaatsen zodat anderen hier hopelijk ook plezier aan hebben.

Met dit stukje baanplan ben ik de afgelopen 2 jaar rustig aan (heb altijd tijd te weinig) mee bezig gegaan en tijdens het bouwen zijn er ook al wat plannen een klein beetje gewijzigd.

In hoofdlijnen is het idee van het kopstation en daarbij de oude visserijhaven staan.
Een iets grotere haven met goederen e.d. bij is ook altijd nog in de planning.
Verder zal het misschien niet overal even realistisch zijn, het is voor meer een aardigheid om te bouwen.
Voor mij zit uitdaging in het thema; Noordzeehaven, visserij en wat goederen.

Hieronder een paar foto's van de stand van zaken op dit moment. Ik zal zo nu en dan eens een update plaatsen.

overzicht kopstation:

oude visserijhaven in aanbouw (let niet op de hoeveelheid bootjes, deze zijn hier even geparkeerd)

overzicht spiraal met daarboven een draaischijf met wat opstelsporen in planning:

g-j:
Hoi, leuk thema heb je gekozen! Daar kun je meerdere kanten mee op en ook qua materieel is er nogal wat keuze. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken, het begin is veelbelovend.

Groet, Gert-Jan

VFR:
We zijn twee jaar verder van je laatste post in je ontwerpdraadje en je hebt meters gemaakt!
Zo'n vissershaventje geeft een leuke sfeer aan je modelbaan. Goed bezig.

Ben ook nog steeds benieuwd naar je goederenhaven. 

sdz1976:
Ziet er veelbelovend uit  (y) 8)


Grtz,

Samuel.

Jack Black (NS1220):
Wordt leuk  (y)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie