Maar tussen de regels door lees ik dus dat je helemaal geen concreet voorbeeld hebt van iemand die een aanbetaling heeft gedaan voor een 16/17/1800 van LSM? Volgens mij zijn er helemaal nog geen artikelnummers beschikbaar van deze NS-loc. Er is maw helemaal niets concreets. Het doen van een aanbetaling voor een nieuw model, daar heb ik nog niet van gehoord. Ik ben dus benieuwd of je met naam en toenaam kan komen.
LS models wou een NS 16/17/1800 uitbrengen jaren terug, ze laten nu niks meer horen er zijn mensen die ingeschreven hebben en of zelfs aanbetaald dan hoor je gewoon te leveren.
@Remunj waar zeg ik dat het specefiek over de 1600 gaat, bedoel het in het algemeen
Je kan het ook van de andere kant zien, de fabrikant moet dan ook echt leveren wat ze aankondigen.
Weet niet wie mijn vraag afgesplitst heeft, maar gaan ze de Hondekop nu netjes leveren of gaan ze gewoon niks laten horen ?
Net als diverse andere forumgenoten ben je er sterk in om paniek te zaaien dan wel aan stemmingmakerij te doen.
Je mag best een mening geven, maar om anderen erbij te trekken en zwart te maken zegt meer over jou zelf dan over ons
Ik stelde niets anders dan een vraag, en ik ben van mening dat bedrijven niet dingen moeten aankondigen en dan hun afspraken/beloftes niet nakomen zo ga je niet met je klanten/inkopers om, beetje duidelijkheid geven vinden mensen prettig want het is al een poos bekend over deze fabrikant maar heeft niks meer laten weten.
Jep, heb ze zelf ook zien staan daar met aanbetaling 25,-