Materieel > Materieelbespreking

Makette TA52 "Transport Citroën"

(1/4) > >>

Jint Nijman:
Mag dit hier?:

Gisteren ontvangen naar vele jaren wachten. De diverse varianten lijken overigens alweer uitverkocht te zijn...



Ik heb de twee wagens meteen met mijn reeds voorhandene Wiking DS19/ID19 Berline en Norev ID19 Break modellen beladen.

Een leuke methode om twee hobbies (Modelbaan en DS in 1:1) te kombineren ;)

(Ik kan meer foto's plaatsen mocht daar belangstelling voor zijn)

T.Spat:
Gaaf (y)

Ik kan me de blijdschap wel goed voorstellen als er zolang op een model gewacht moet worden....
Enne Citroens = leuk (y) (ken wat Eendrijders...)

Mvg,

Tis

ReneN:
Hallo Jint,

ik heb ook enkele wagens besteld maar de uitlevering lijkt een chaos te zijn. Verschillende winkeliers hebben eerst bestellingen geannuleerd na de onduidelijke overgang van Makette naar Heris (dus mijn bestelling bij Lippe), kregen toch wat modellen die nu gewoon onder de naam Makette verschijnen en waren al direct weer uitverkocht. Bij de meeste leveranciers is nog helemaal niets leverbaar, ook niet in Frankrijk. Rare gang van zaken.

Jint Nijman:
Ik heb mijn TA52 vorige week (16 augustus) bij Modellbahnshop Lippe bestellt. Deze versie is alweer uitverkocht.

ReneN:
Ik dus vorig jaar november (!) maar kreeg een mail dat ze geen zaken meer met Makette deden. Enige boosheid komt dan toch wel op.  >:(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie