Wat een schitterende foto serie heb je er weer van gemaakt Wim! En ook proficiat met zoveel mooie posts van jouw hand, elke update weer genieten.Ja deze lok en wagens ben ik het echt heel blij mee.Vanwege de BR 103 (of E 03, maar geen E 103 Wies... klein detail.. ) maar ook de combi met deze wagons.Dit zijn koppelwagens, in te zetten als los setje (terug na gedane arbeid) of materieel er tussen te zetten bij overbrengen.En de BR 103, dat is ook een speciaaltje.. Dit is de 7e "hoofdkleurstelling/uitvoering" van de BR 103/E 03. We hebben namelijk:- E 03 prototype beige/rood 1 band luchtroosters- BR 103 serie, beige/rood 2 rijen luchtroosters- Br 103 Lufthansa (geel/beige)- BR 103 Orientrood- Br 103 Touristiek kleuren (is al eens eerder getoond)- Br 103 VerkeersroodEn dan deze; BR 103 RailadventureHet model van Piko is erg schaars en wordt soms voor krankzinnige prijzen aangeboden. Zie maar eens bijvoorbeeld hier. Mijn exemplaar is een UK import van een gelijkstroommodel. Deze heb ik omgebouwd naar wisselstroom... Oh ja aanvulling; al geruime tijd wacht ik op Rivarossi voor het uitleveren van het Luxon panoramarijtuig, een perfecte combi met deze lok voor een luek kort prive treintje.. Past prima op mijn baan.Dank jullie voor alle leuke reacties op deze set, volgende week weer compleet iets anders gok ik...Groeten,Jelmer