Wat zijn we aan het bouwen? > Banen of diorama's

Van Swarzach naar Swarzburg

(1/320) > >>

nkob:
De opzet van debaan is veel landschap en minder rails .
De spoor maatschappij kamp met teruglopende inkomsten en bespaart op onderhoud.
Is duidelijk merkbaar oa op staat perrons en afgesloten trajecten
Teruglopend passagiersvervoer en minder vrachtvervoer ,gelukkig zijn er initiatieven voor lokaal toerisme .
In de kleine dorpjes wordt paarden wagen veel gebruikt in de stad meer gemotoriseerd vervoer.
tijdperk 3
Zoveel mogelijk moet het plaatje kloppen en moet er een verhaal bij te verzinnen zijn.
Voor de ondergrond gebruik ik leem met gips en waterverf ,verschillende kleuren zand al dan niet gezeefd
met een luchtvochtigheid van rond de 20 en een max temp van ruim 50 graden in de zomer is de leem in minuten droog
Ik woon in nkob wat als nadeel heeft dat aanvoer van spoorse artikelen wat problematischer is
eerst naar vrienden in nederland en dan met een locale vervoerder naar nkob toe duurt alles bij elkaar een week of 4 .
Voordeel improviseren geeft leuke effecten .
fotos plaatsen lukt niet ,
uploaden gaat goed maar plakken en slepen niet .
Ik gebruik een toshiba cromebook .
Is er iemand bereid als ik een paar fotos mail om ze te plaatsen in dit bericht?
geeft een beter beeld toch
met vriendelijke groet
kees

MOVisser:
Ja dat wil ik wel doen. geen probleem, stuur maar naar op.

Ronald Visser

nkob:
hoi ronald
dank je
komt eraan
warme groet kees

MOVisser:
Via de mail verkregen van Kees:















Groet Ronald Visser

Hans Grasmaijer:
Ahh foto's. Inderdaad veel landschap, beetje spoor. Knap hoor, om ver van de bronnen van modelbouw een baan te bouwen. Net zo moeilijk als water te krijgen. Wel veel stof denk ik.


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie