Materieel > Wat zijn we aan het rijden?

BNLS Spoorkaart voor Nederland versie 2.0

(1/5) > >>

SimonH:
hallo,

Ik mag kennelijk aan de slag met een nieuwe kaart :)

Graag zou ik van iedereen even een reactie willen die zijn/haar station(s) op de kaart wil hebben. Geef daarbij even aan:
- Of het station al op de kaart staat
- Of de locatie akkoord is
- Of de sporensituatie akkoord is

Sta je niet op de kaart (het is net Lingo) geef dan even globaal aan waar het station moet komen en welke aansluitende lijnen er zijn. Rijden jouw treinen van en naar een schaduwstation? Geef even de naam/namen en ligging op, dan plaats ik die ook op de kaart.

Verder studeer ik op de mogelijkheden om de kaart interactief te maken, d.w.z. met klikken vanuit de kaart naar het bouw- en of rijdraadje. Of dat gaat lukken weet ik nog niet. Zo niet, dan komt er in ieder geval een lijst. Daarom zou ik graag ook van iedereen een link willen krijgen naar het bouw- en (als het er is) het rijdraadje.

groeten, Simon

Hoontje:
Ok. Hopelijk begrijp ik de vraag goed, anders hoor ik het wel ;

Station Rijen ligt aan een 2 sporige hoofdlijn tussen Breda en Tilburg.
Door het station loopt een aftakkende 7 km lange stamlijn noordelijk richting Oosterhout Vijf Eiken industrie. Deze lijn rijd je op komende uit de richting Tilburg (oosten)Net na het station ligt een korte lijn (1km) zuidelijk richting een defensie terrein; Gilze Vijf Eiken.

Alles in schaal N

Staat nog niet op de kaart.

De baan komt via een helix uit in een schaduwstation. (14 sporen)

Het station, en een stuk paradebaan zijn reeds gebouwd en in gebruik.

Draadje: http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,71448.msg3221697967.html#msg3221697967


Groetjes

Hoontje

NS264:
Hoi,

Mijn modelbaanlocatie Midland ligt in het zuid-westelijke deel (Jutphaseweg) van Utrecht gezien vanaf Utrecht CS.
Komt niet op de millimeter nauwkeurig.

http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,59711.msg3221475521.html#msg3221475521

Weet nog niet of dit voldoende is?

Mvg Koen.

Tulpendaal:
Goedenavond,
Westlandbaan is gebaseerd op Delft met het viaduct, tussen Rijswijk en Delft Zuid.

Geen schaduwstation, en momentaan rijden er nog geen treinen, en het staat nog niet op de kaart.

Gr. Joke

Daan!:
Mogen het ook (nog) niet bestaande banen zijn?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie