Materieel > BeneluxSpoor.net polls modelspoor

Polls verwijderd, omdat de ideeen zijn uitgevoerd, of niet haalbaar.

(1/3) > >>

Chris:
Poll nummer 12 (Is er interesse in diverse bovenleidings portalen ? (H0)) is verwijderd, omdat deze reeds is uitgevoerd. HSL,BETUWE en Brabantse Portalen zijn te verkrijgen in de handel.

Poll nummer 2 (Hebben we interesse in een (her) uitgave van de VTG drukgasketelwagens ?) is verwijderd omdat deze nu is uitgeleverd door MTE
Poll nummer 3 (Is er interesse in een nieuwe buideldraagwagen ?) is reeds uitgevoerd door Marklin.

Poll nummer 6 (Een class 58 van Heljan in schaal 00 in ACTS) verwijderd, in H0 niet mogelijk voorlopig.

Blausee_Mitholz:

--- Citaat van: Chris van Diesen op 21 oktober 2007, 01:14:47 ---Poll nummer 3 (Is er interesse in een nieuwe buideldraagwagen ?) is reeds uitgevoerd door Marklin.

--- Einde van citaat ---

Helaas op een verkeerde wijze, zijn jullie niet schuldig aan maar tante M* maakt weer een blunder   :(

Ik maak zelf wel de juiste uitvoering.

Mvg, Johan.

nickinson:

--- Citaat van: Chris van Diesen op 21 oktober 2007, 01:14:47 ---Poll nummer 2 (Hebben we interesse in een (her) uitgave van de VTG drukgasketelwagens ?) is verwijderd omdat deze reeds door ModeltreinExpress is uitgevoerd als speciale actie in samenwerking met Roco.

--- Einde van citaat ---

De set ketelwagens is (nog) niet uitgeleverd door Roco doordat ze het vergeten zijn en ik denk dat de belangstelling nu niet zo erg groot meer is voor deze set nadat Roco uitgekomen is met zijn eigen 6 delige set ketelwagens ook al hebben ze enkele blunders gemaakt.... Die van Roco zijn ook veel goedkoper: 17 Euro tegenover 25 Euro voor de Modeltreinexpress set.

barry1972:
Ik weet niet of ik er hier op mag reageren  ???
Komen de ns vtg wagons nog wel?
de vtg wagon 47371 heeft inmiddels een prijs van rond de €30,- zag ik.....

Chris:
Ik zal eens informeren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie