Materieel > BeneluxSpoor.net polls modelspoor

Wat is de bedoeling van deze poll's ?

(1/3) > >>

Chris:


Een prima uitleg van Gert van den Berg, wat de kern van de zaak raakt.

Mijns inziens is er een commissie aan het werk om te kijken wat voor nieuwe producten WENSELIJK en HAALBAAR zijn voor de Nederlandse markt. Hiertoe wordt gezocht naar connecties met de fabrikanten en naar het assortiment van deze fabrikanten. Uit die zoektochten rollen dan een aantal modellen die MOGELIJK interessant zijn, maar bovendien een reeƫle kans van slagen hebben als erom gevraagd wordt bij de fabrikant. Met andere woorden, er zou dan een forse partij voorwerk al gedaan zijn voor de deelnemers aan deze site gaan stemmen. Het voordeel hiervan is, dat er geen (of minimaal) niet-realiseerbare modellen worden voorgesteld, zodat de totale kans van slagen groter wordt.
Eigenlijk zeg je zelf al dat je misschien wel alle uitgebrachte Nederlandse modellen zou willen hebben. Om die reden is de commissie al aan het werk om van die lijst de niet-haalbare producten te verwijderen. Er blijft dan een kleinere lijst over.
Zo nu en dan vraagt de commissie zich af of er belangstelling is voor een bepaald model en dan volgt er een poll. Niet meer dan informatief, beschouw het als voorwerk. Uiteindelijk zal er met de haalbare EN wenselijke modellen worden gepoogd om deze bij de fabrikanten onder de aandacht te brengen, zodat ze mogelijk worden geproduceerd.

Ik hoop dat mijn uitleg begrijpelijk en duidelijk is, en dat de commissieleden zich ook in mijn interpretatie kunnen vinden.

met vriendelijke groet,

Gert van den Berg

Ik kon het niet beter uitleggen, dus Gert, bij deze bedankt.  ;)

Mitchell:
Dat is mooi, meteen een stuk overzichtelijker!

Menno 1846:
Geweldig die Polls!! Mogen er velen volgen!!
Greetz:Menno

Marcel van der Plas:

--- Citaat van: Menno 1846 op 21 juli 2006, 16:40:12 ---Geweldig die Polls!! Mogen er velen volgen!!
--- Einde van citaat ---
Ja is leuk,maar dan moet het wel geproduceerd worden ;).
Marcel

nscargo:
Het lijkt me lastig voor de commissie om modellen uit te zoeken die wel haalbaar zijn. Denk b.v alleen maar eens aan het tijdperk of het land.
Maar hoe kan de commissie bepalen welke modellen haalbaar zijn?
Krijgen ze informatie vanuit de producenten van treinmodellen?
En als er in een poll een model wordt besproken, hoeveel procent moet dat model halen voordat de commissie met die gegevens verder kan.
Het is zeker niet als kritiek bedoeld, ik heb alle bewondering voor de leden van de commissie, maar dit zijn dingen die ik me afvraag.
Harm

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie