Doel:€250.00
Donaties:€50.00

Per saldo:€-200.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

01TREFF 2024, 26&27 OKTOBER door Besselspoor
Vandaag om 10:15:20
US diorama in H0 door ES44C4
Vandaag om 10:09:14
Zee. Land. door AB 7216
Vandaag om 10:05:01
Schneidersein door W.Broere
Vandaag om 10:04:53
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
Vandaag om 10:02:34
Perronhoogte TP3 door Rob Ellerman
Vandaag om 10:00:51
On traXS 15 t/m 17 maart Spoorwegmuseum Utrecht door MOVisser
Vandaag om 09:56:58
Bahnstrecke 5867 door Frank 123
Vandaag om 09:52:10
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Wim Vink
Vandaag om 09:36:22
Foto's gevraagd Den Haag CS, oude toestand door Pauldg
Vandaag om 09:22:33
Handmatige bediening van wissels d.m.v. stangen door spoorijzer
Vandaag om 09:04:33
Vraag over 20 voets container met vlakke zijwanden door henk
Vandaag om 09:02:16
Modelbaan Beltheim. door Hans GJ
Vandaag om 08:39:25
De spoorhaven van Zuidbarge. door mass am see
Vandaag om 08:25:21
BR 44 1263 UK Mit Borsig versuchs Wannentender 2'2'T 34. door Basilicum
Vandaag om 08:12:20
De Hondsrugbaan door mass am see
Vandaag om 08:07:49
Mijn Ned. N. Spoorbaan ''Echthoven'' door NS264
Vandaag om 07:49:38
Geluid NS Mat'46 vs NS Mat'54 door Thom
Vandaag om 02:40:57
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
Vandaag om 00:54:59
Bouw Bührtal III door Schachbrett
Vandaag om 00:36:33
NS/32 door RK
18 maart 2024, 23:49:38
Ijzeren Rijn: militair transport door ijzeren rijn
18 maart 2024, 23:03:28
Kranenberg, een exercitie in code 70 door wob
18 maart 2024, 22:14:45
EifelBurgenBahn door Reinout van Rees
18 maart 2024, 22:07:31
Loconet over TCP/IP door bask185
18 maart 2024, 22:00:49
bezetmelder aantal lengte en treinstellen door Bobos
18 maart 2024, 21:36:41
Les Billards du Vivarais door Hans1963
18 maart 2024, 21:36:19
Am Ende der Strecke, modulebaan op 1 M2 door Frank 123
18 maart 2024, 21:34:50
Resetten decoder via Twin Center Fleischmann door Pieter Bregman
18 maart 2024, 21:33:18
Digikeijs DR80010 door TBBW
18 maart 2024, 20:03:37
  

Auteur Topic: BMB 00-modulebaan, Algemeen.  (gelezen 663502 keer)

St00mboy

  • Offline Offline
  • Berichten: 12018
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4005 Gepost op: 08 april 2020, 21:17:51 »
Vandaag niet veel tijd, maar nog wel flink geschuurd en geplamuurd:


Alle gaatjes zijn nu dicht.  (y)
Morgen verder kliederen....  :-\

Leen.

sdz1976

  • Offline Offline
  • Berichten: 2212
  • ovmv.be
    • ovmv.be
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4006 Gepost op: 09 april 2020, 11:01:59 »
Ik dacht door de vorm dat het een patroon voor een onderbroek was
Creatieve mensen hebben geen rommel.
Ze hebben overal ideeën liggen.

Edsko Hekman

  • Team Beurzen & PR / BNLS Forumbaan
  • BNLS trambaan-deelnemer
  • Offline Offline
  • Berichten: 8379
  • Nooit uitgeklust....
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4007 Gepost op: 09 april 2020, 11:32:03 »
Dus jij denkt dat Leen in zulke onderbroeken loopt... uhm....

St00mboy

  • Offline Offline
  • Berichten: 12018
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4008 Gepost op: 09 april 2020, 15:01:55 »
Dat patroon dient om een mondkapje te maken:
https://www.youtube.com/watch?v=5JDALb9pTXI


Met een slip werkt het niet zo goed, denk ik:
https://www.youtube.com/watch?v=GWJn_MZbqvQ

Maar ik sta open voor suggesties....  ;D

Leen.

St00mboy

  • Offline Offline
  • Berichten: 12018
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4009 Gepost op: 09 april 2020, 18:37:53 »
Vanmiddag niet veel zin, maar toch maar weer even verder gekliederd. Nu hoeven alleen de zijkanten nog maar een keer:


Daarna berailen....

O ja, bijna nog vergeten. De aftakbak met de wissels heb ik iets gewizigd. De afgaande wissels zijn nu volledig geïsoleerd van de afgaande sporen. Ik snap eigenlijk niet waarom ik dat niet gelijk gedaan heb....  :-[ ???

Verder de rails weer op de drie grote bogen gelegd. Deze drie bakken worden opnieuw bedraad en één ervan, de middelste op de foto,  krijgt wellicht een paar wissels, zodat we voor deze bogen de extra BB's niet meer nodig zullen hebben. Ik moet nog wel even kijken hoe ik met de wissels uitkom.....  ::) ::):


Leen.
« Laatst bewerkt op: 09 april 2020, 19:01:38 door St00mboy »

St00mboy

  • Offline Offline
  • Berichten: 12018
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4010 Gepost op: 10 april 2020, 18:26:02 »
De eerste aftakbak is nu compleet beraild:


Nu eerst de andere en dan de beide bakken afwerken en bedraden.

Leen.

St00mboy

  • Offline Offline
  • Berichten: 12018
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4011 Gepost op: 11 april 2020, 23:03:12 »
Vandaag inspiratie voor een update van de grote bogen. Vanaf het allereerste begin in 2015 waren deze geconcipieerd om dienst te doen als halve bogen met een buitendiameter van 3m, waarbij ze d.m.v. extra black boxen aangesloten moesten worden op de overige bakken. Deze aansluiting heeft tot nu toe goed gewerkt, al hebben de extra BB's op rijdagen voornamelijk dienst gedaan voor onze keerlussen i.p.v. voor deze bogen. Een gevolg van het gebruik van de extra BB's in de boog was, dat op de naastliggende boogbakken de loop van het spoor aangepast diende te worden aan de wissels, met een nogal pijnlijk in het oog lopende buitenste boog:


Ik ga hier verder niet in op de reden van het weinige gebruik wat de BMB tot vorig jaar van de grote bogen gemaakt heeft, maar doordat we tot 2019 vooral van de kleine en sindsdien zoveel mogelijk van de medium bogen gebruik maken, hebben de grote boogbakken binnen het normale bakkenconcept eigenlijk nooit echt een functie gehad. Daarom ben ik vorig jaar gestart met het project van het doormidden zagen van de zes grote boogbakken van Rob en mijzelf, waarbij ik bij alles uitga van maximale mogelijkheden. Het doorzagen heeft ons gelukkig onmiddellijk mooie compacte medium bogen opgeleverd die voor ons gebruik ideaal zijn, maar voor grote bogen met een diameter van 3 meter zien we ook nu binnen onze baanopstellingen nog steeds nauwelijks mogelijkheden. Ik heb juist daarom bedacht dat we de bakken, behalve als halve boog, als 4-track mainline of bijv. als S-bocht kunnen inzetten en heb daarin het afgelopen jaar veel tijd geïnvesteerd. De 4-track mainline hebben we nu een paar keer met succes opgesteld, maar om die visueel beursgeschikt in het geheel te laten inpassen moet er nog wel het een en ander aan gebeuren en dat is een project op zich. Voorlopig vertonen we er ons in ieder geval nog niet mee op modelspoorbeurzen.

Inmiddels heeft ook Henk te kennen gegeven dat hij zijn grote boogbakken graag geschikt gemaakt ziet worden voor gebruik binnen de BMB. Dat geeft nieuwe mogelijkheden, maar ook overwegingen om die zo goed mogelijk te realiseren. Hiermee zijn er ineens na het doorzagen in totaal twaalf verkleinde grote boogbakken, waarvan er drie gelukkig alweer naar een ander project gegaan zijn. (y) De negen overgebleven bakken bestaan uit zes identieke middenbakken plus drie buitenbakken, die op de extra BB's aan kunnen sluiten. Voor gebruik in een halve boog heb je twee gespiegelde buitenbakken nodig, maar in een S-boog juist twee identieke. De richting van de S-boog bepaalt welke van de buitenbakken je nodig hebt. Daarom hebben we vanwege de S-boog (die we nog nooit gemaakt hebben) in feite vier buitenbakken nodig, maar we gebruiken er altijd maar twee tegelijk. Gezien het voorgaande heb ik ervoor gekozen om twee buitenbakken te maken plus één voorziening voor een middenbak die beide kanten op als buitenbak gebruikt kan worden. Vorig jaar had ik die voorziening al gemaakt door één buitenbak gelijk te maken aan de middenbakken en een tweezijdig bruikbare verloop-BB te maken. O.a. op de Verzamelaarsbeurs sloten we toen deze middenbak d.m.v. de extra verloop-BB aan op de oude extra BB met de wissels, dus kreeg je twee BB's achter elkaar. Mocht het nodig zijn dan kan dat ook nu altijd nog:


Dat geeft voorlopig, zeker nu  ;), ruim voldoende mogelijkheden om alles te kunnen maken wat we maar willen. Mocht er t.z.t. blijken dat er toch een vierde buitenbak nodig is, dan maken we gewoon nog een extra BB. Hiermee wordt het pakket voor de 4-track mainline met twee boogbakken uitgebreid tot acht bakken. Eén middenbak blijft altijd thuis.

Een nieuw idee: het zou wel eens een flinke verbetering kunnen zijn als we de wissels op de buitenbakken zouden kunnen maken i.p.v. op de BB. Dan hoeven we de extra BB's niet meer mee te nemen en het levert waarschijnlijk ook nog mooiere bogen op. Ik heb bedacht dat het met een gebogen en een large radius wissel mogelijk zou moeten zijn. Van Henk heb ik twee gebogen wissels opgestuurd gekregen en voor het ontbrekende slanke wissel heb ik maar een Peco template afgedrukt om te kijken wat er mogelijk is:


Omdat Peco vanwege de Coronacrisis de tent gesloten heeft en de betreffende wissels SL-E188 en -189 momenteel niet bij Hattons of Rails verkrijgbaar zijn, heb ik ook nog gekeken of het soms met een kleiner medium radius wissel mogelijk is:


Dat is wel mogelijk, maar op de eerste foto met de template zie je de verbetering waar ik naar op zoek ben, dus aan de slag! Met af en toe wel even een cuppa:


Inmiddels zit het gebogen wissel er bedraad en wel op en dat levert alvast een fraaie boog op:


Natuurlijk wordt het nog verder afgewerkt en moet er nog eens goed gekeken worden hoe deze boogbakken rechtstreeks aan een normale BB bevestigd kunnen worden. Dat gat rechts in de bak op de laatste foto zit alweer 5mm vanaf de juiste plek...  :-\
Inmiddels zijn de ontbrekende slanke wissels bij een andere leverancier ook besteld, al kan het vanwege de coronacrisis nog wel even duren eer ze aankomen.  :-\
Gelukkig hoef ik me tot die tijd niet te vervelen...

Leen.
« Laatst bewerkt op: 12 april 2020, 19:39:17 door St00mboy »

St00mboy

  • Offline Offline
  • Berichten: 12018
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4012 Gepost op: 13 april 2020, 20:34:20 »
Op de tweede buitenbak ligt nu ook een gebogen wissel en beide buitenbakken zijn volledig bedraad. Ik ben alleen vergeten om de bruggetjes uit de wissels te verwijderen. "O, dat doe ik straks wel", en dan doe je het dus straks niet.  :-\ Nu kwam ik er bij het testen pas achter... :-[






Als de slanke wissels komen kan ik het tweede paar sporen op beide bakken ook aanpassen en dat op de printplaat aansluiten.
Maar morgen eerst die @$#%! bruggetjes eruit halen.  >:(

Leen.
« Laatst bewerkt op: 13 april 2020, 20:46:02 door St00mboy »

St00mboy

  • Offline Offline
  • Berichten: 12018
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4013 Gepost op: 15 april 2020, 12:10:35 »
Hoera, 't is Feest! (y) (y) En hieronder staat waarom, met heel veel plaatjes  :laugh::

Precies vijf jaar geleden begon ik dit draadje. In het kort was dit de eerste post:
.......Een paar jaar geleden hebben we al eens de BMB (Britse Module Baan) in het leven geroepen..........
Daarna is het echter stil gebleven, het èchte ei werd nooit gelegd.

.......Maar misschien kunnen we het nu wèl voor elkaar krijgen......  Ik moet zeggen dat het echt de moeite waard is om je treinen met elkaar op zo'n baan te laten rondrijden (als ze tenminste in de rails blijven  :-X). Je hebt steeds gewoon een geweldige dag en je leert van elkaar.......Vooralsnog stel ik me voor dat we als doel hebben om minimaal 4 keer per jaar ergens een rijdag organiseren.

Mijn vraag is nu: wie wil er meedoen met zo'n 00-baan?.......

Leen.

Een paar reacties later:
Dat zijn binnen het half uur 3 geïnteresseerden, waarvan 2 met een bak.  (y)
We kunnen dus al beginnen.  ;D

Leen.

......... en dezelfde avond hadden we al zeven deelnemers  (y):
Kijk dat gaat goed, we zijn alweer met 7 man  (y). Dan moeten we op zoek naar ruimte om te kunnen rijden, hoewel, voorlopig zal het bakken bouwen worden.

Binnen iets van een halve dag was hiermee de BMB op 15 april 2015, vandaag dus precies vijf jaar geleden, na drie jaar eindelijk actief!  (y) (y)
In het eerste begin ging het vooral over hoe gaan we dit doen en hoe gaan we dat doen. Er werden veel dingen bedacht en uitgeprobeerd en dat is ook altijd zo gebleven. Gelukkig was er ook al wat ervaring opgedaan binnen de BNLS-Forumbaan. Daarnaast hebben we toen de fundamenten gelegd, op basis waarvan we dachten de BMB op een goede manier te kunnen laten functioneren. We hebben een eigen Baanconcept gecreëerd, weliswaar geënt op dat van BNLS, maar met een aantal typische BMB-aanpassingen. We hebben ook een Besluitendocument gecreëerd om zo goed mogelijk de continuïteit van de BMB en de BMB-groep te kunnen waarborgen. Daarin staat ook letterlijk onze te realiseren doelstelling geformuleerd: "een in alle opzichten goed functionerende 00-baan waaraan de deelnemers met elkaar veel plezier beleven".

In de aanloop naar de eerste rijdag werden er in de zomer van 2015 op een paar zaterdagen gezamenlijk bakken gebouwd:






Vanaf het begin was er plezier en een voortreffelijke sfeer:




Een grote mijlpaal was de eerste BMB-rijdag op 29 augustus 2015 in de garage van René. Er waren vijf bakken aanwezig, hoewel er maar plek was voor vier  ;D:


Vrijwel gelijk met de eerste rijdag kochten we een Roco z21, waarmee we sindsdien altijd draadloos gereden hebben.
Kort daarna kwam Werner met het idee voor een fiddle yard, een groot project:



De fiddle yard reed voor het eerst mee op de derde rijdag op 6 februari 2016 bij de EMV te Best:


Voor de volgende rijdag in De Meern, onze vierde, moesten er keerlussen gebouwd worden, een haastklus:


Op 16 april 2016 reden we voor het eerst met onze keerlussen:


Sindsdien hebben we de z21, de fiddle yard en de keerlussen op alle rijdagen gebruikt wanneer het maar mogelijk was. De Fiddle Yard is inmiddels flink uitgebreid:


Vanaf de tweede rijdag gingen we op zoek naar de juiste configuratie om probleemloos en draadloos te rijden en uiteindelijk hebben we dat met vallen en opstaan aardig geleerd:




Op de rijdagen werd er ook gefilmd. Dit is een van de eerste films op de rijdag van 4 juni 2016 in Breda....:
<a href="https://www.youtube.com/v/NBTFFEtIJ38" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/NBTFFEtIJ38</a>

....en dit is de eerste cab-ride video, opgenomen in Vredepeel op 12 november 2017:
<a href="https://www.youtube.com/v/BxzIBiXW2Nk&amp;feature=youtu.be" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/BxzIBiXW2Nk&amp;feature=youtu.be</a>

Al vrij snel werd de kleur van onze bakken gewijzigd van het sombere zwart naar een wat minder onplezierig donkergrijs en kwam er groene "Brunswick Green" bedrijfskleding. We hebben in 2016 en 2017 op diverse leuke plekken in een groot deel van het land rijdagen gehouden.
Alleen het aankleden van de bakken met scenery ging helaas niet erg snel. Begin 2016 hadden we ons tot doel gesteld om deel te nemen aan Eurospoor 2017, maar in juni 2017 was er nog maar weinig "beursgereed"   :





Tijdens de Maker Faire op 2 en 3 september 2017 in Eindhoven begon het er een beetje op te lijken:




Een heuse mijlpaal: op 2 en 3 november 2017 stonden we als BMB naast de BNLS-Forumbaan opgesteld op Eurospoor 2017, de 25e editie!
Vanzelfsprekend werd daar van ons verwacht dat de bakken van landschap voorzien zouden zijn, en ja hoor, er was resultaat geboekt  (y).
Het was de eerste beurs waar redelijk complete BMB-modulebakken netjes opgesteld voor het publiek te zien waren.....:




....met o.a. Ollerbrook Booth, een nieuwe ster aan het modulefirmament!  (y):


Eurospoor was voor ons een absoluut hoogtepunt! We hadden er nog nooit zo strak bij gestaan, hadden het geluk dat alles mooi reed en kregen zelfs complimenten.  (y)

Na Eurospoor hebben we op een avond met vrijwel alle deelnemers overlegd hoe we verder willen gaan: meer beurzen of niet?
Toch hebben we gezamenlijk besloten om primair gewoon ons eigen ding te blijven doen: rijdagen dus.
Maar soms gebeurt ineens het bijzondere of onverwachte, zoals toen er ineens - out of the blue - een uitnodiging verscheen om in maart 2018 met de BMB-baan aan Modeltrein Expo Ontraxs in het Spoorwegmuseum mee te doen, wat een verrassing, en wat een eer!  (y)
Daar hadden we niet op gerekend!:




Met dank aan forumlid Dirk (D-Loc) een mooie indruk op video van de BMB-baan op Ontraxs:
<a href="https://www.youtube.com/v/YN3sj1kujZ4&amp;feature=youtu.be" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/YN3sj1kujZ4&amp;feature=youtu.be</a>

Het viel daarna niet mee om Ontraxs als hoogtepunt te evenaren, maar toch heeft de BMB erna nog een aantal hoogtepunten van enige allure gekend:
De kleine BMB-baan bij MSG Drechtsteden in Dordrecht op de Open Dag 17 november 2018:


23 maart 2019 op het podium bij "Carmeliet op Stoom" in Schoonhoven:


In april en november 2019 op de Verzamelaarsbeurs met een baan van 47,5 resp. 54 meter incl. 4-track mainline:








En natuurlijk nog vers in het geheugen: de NMD in Rijswijk op 11 en 12 januari 2020:




Een bijzonder hoogtepunt was onlangs het benoemen tot BMB-Erelid - vanwege de Coronacrisis in zeer kleine kring - van René, die de BMB achter de schermen al vanaf het begin een warm hart toedraagt en met raad en daad ondersteunt door mee te werken aan de decoratie (toen hij het nog kon  :-\) en het beschikbaar stellen van zijn atelier voor opslag en als werkplaats:


Inmiddels hebben we 27 rijdagen en -weekends achter de rug en zitten we van 7 deelnemers na de eerste dag in 2015 nu op 19 aangemelde deelnemers, die overigens niet allemaal even actief zijn. Op evenementen waaraan wij deelnemen verschijnen er maximaal zo'n 12 of 13 deelnemers, zoals op Ontraxs en bij de Verzamelaarsbeurs,.

Maar niet alles loopt altijd op rolletjes:


Natuurlijk is er binnen onze groep niet alleen maar rozengeur en manenschijn. Af en toe gist en borrelt het behoorlijk, maar dat kan met zo'n groep nu eenmaal niet anders, bij voorbeeld als er misverstanden zijn , of als je steeds maar op zoek bent naar hoe iets groter, langer, beter of mooier gedaan kan worden. Maar de sfeer op rijdagen en evenementen is al vanaf het eerste begin fantastisch, zoals ook nu weer op Rijswijk 2020:




De BMB-groep is de afgelopen vijf jaar helaas niet gespaard gebleven voor de nodige pijnlijke narigheid. Begin juli 2017 overleed BMB-er van het eerste uur Michael Staats plotseling, wat ons behoorlijk raakte. Wij hebben met een gedenkplaatje een stuk spoor op de BMB-baan naar Michael genoemd en er rijdt een naar hem vernoemd lokje rond:


Een paar maanden later kroop Hans eind 2017 na zijn openhartoperatie door het oog van de naald. Dat was toen even billenknijpen, maar gelukkig kwam hij er weer bovenop.  (y)
Maar het noodlot sloeg nogmaals toe, toen in oktober 2019 Ferre overleed, onze tweede Vlaamse deelnemer. Op de laatste Verzamelbeurs kreeg ook hij plechtig een herdenkingsplaatje:




Ook al nemen we wat vaker deel aan beurzen dan in het begin, organiseren we ook anno nu nog steeds graag onze eigen rijdagen, waarbij de aankleding haast "nostalgisch" aandoet ;D:






Helaas zijn er momenteel vanwege de Coronacrisis een paar evenementen afgelast en nog geen nieuwe gepland. We wachten maar geduldig af.....

Ik kijk terug op vijf bijzondere BMB-jaren en had ze voor geen goud willen missen.  (y) (y)

Leen.
« Laatst bewerkt op: 16 april 2020, 20:50:05 door St00mboy »

tothebeach

  • Michel
  • Offline Offline
  • Berichten: 8381
    • Rangeerbanen
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4014 Gepost op: 15 april 2020, 12:20:07 »
Gefeliciteerd met dit eerste jubileum! 

En een leuk overzicht, Leen!

Groet,
Michel

iarnrod

  • Offline Offline
  • Berichten: 1618
  • Is fada an bóthar nach mbionn casadh ann
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4015 Gepost op: 15 april 2020, 13:05:50 »
- Dankbaar dat ik enkele jaren terug als 1è 'zuiderling' (-aan de verkeerde kant van het Kanaal geboren Irish Celt-)' mocht aansluiten.
- Dankbaar voor het geduld en het speciaal statuut waarvan ik een poos kon genieten.
- Dankbaar voor de leutige sfeer en ondersteuning in moeilijkere momenten... .

Slainté!

Gr,
Jan(tje)
« Laatst bewerkt op: 15 april 2020, 13:24:27 door iarnrod »
Ní huasal ná íseal ach thuas seal agus thíos seal

nighttrain1

  • Team beurzen, Powered bij Oltronix: 2x300VA
  • Offline Offline
  • Berichten: 5534
  • Ook deze tijd zal ooit die goeie ouwe tijd worden!
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4016 Gepost op: 15 april 2020, 13:08:32 »
Van 💙💚🧡💜💛 jongens met het bereiken van het eerste lustrum.

Waar is dat feestje?? 🍻🍻🍻
Groeten Richard, nighttrain1

Bouw:Modelbaan & modulebakken

iarnrod

  • Offline Offline
  • Berichten: 1618
  • Is fada an bóthar nach mbionn casadh ann
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4017 Gepost op: 15 april 2020, 13:26:16 »
Hier in 'het zuiden' = het van 'Blijf in uw kot'... .

Gr,
Jan(tje)
Ní huasal ná íseal ach thuas seal agus thíos seal

nighttrain1

  • Team beurzen, Powered bij Oltronix: 2x300VA
  • Offline Offline
  • Berichten: 5534
  • Ook deze tijd zal ooit die goeie ouwe tijd worden!
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4018 Gepost op: 15 april 2020, 14:27:42 »
Hier in 'het zuiden' = het van 'Blijf in uw kot'... .

Gr,
Jan(tje)

Daar hebben ze bij Radio (& TV) Limburg een heel thema aan gewijd, met artiesten die nummers brengen van uit hun huis of vanaf hun balkon.

Kijk maar eens naar deze kennis van mij.
« Laatst bewerkt op: 15 april 2020, 14:31:08 door nighttrain1 »
Groeten Richard, nighttrain1

Bouw:Modelbaan & modulebakken

Merlin674

  • Offline Offline
  • Berichten: 1012
Re: BMB 00-modulebaan, Algemeen.
« Reactie #4019 Gepost op: 15 april 2020, 15:09:40 »
Wow, 5 jaar alweer. De tijd vliegt, zeker als je ziet wat er in 5 jaar is bereikt! Iedereen van harte gefeliciteerd!
Ed


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk