Algemeen > Wim Mesu

Onderstation Vlissingen

<< < (2/32) > >>

WimM:
Hallo,
Losse delen zijn (op termijn) leverbaar. Moeten we nog nader afstemmen hoe we dat gaan doen.

De trafo van kunststof komt van Markenburg. Fantastisch mooi en gaaf 3D printwerk.
Voor de etsdelen (o.a. het hekwerk) moet je bij mij zijn. Het hekwerkset is geen algemeen bruikbaar setje, maar een specifiek voor die situatie gemaakte samenstelling.

Ik heb ook nog een ge√ętste uitvoering van de trafo, alleen heb ik er nog geen samenbouwtekening en de ets is ook nog niet helemaal naar mijn zin. Maar het kan er mee gemaakt worden.
Losse delen worden ongeverfd geleverd.

Tot zover de info. Wordt vervolgd. WM 

Falkenberg:
Leuk gebouw! Wat zijn de afmetingen in H0?

dirkjan

gtw6016:
Komen er ook andere versies bijvoorbeeld de onderstations met aansluiting vanaf t spoor voor een Nood gelijkrichter (:
Gr Marc

WimM:
Hallo,

Dirkjan: De afmetingen in Ho: het gebouw lxb: 258 x 78mm. Lengte over alles 377mm
In N: het gebouw lxb: 140 x 43mm. Lengte over alles 205mmm. Het is een flink gebouw.
Aan de "straatkant" komen nog enkele hijsbalken uit het gebouw te steken.

Marc: Ik heb geen plannen voor een dergelijk gebouw. Heb er ook geen tekeningen of gegevens van.
Eerst eens kijken hoe dit project loopt. Er zit heel veel werk in zo'n gebouw en veel koopdelen.
De kostprijs van het geheel gaat waarschijnlijk boven de verkoopprijs.. :-X Ach ja. we vinden het leuk om te doen. 

Nog meer info? Laat het me weten.. Wim M

P.s. De graffiti zat er van origine niet op en is ook niet inbegrepen.

WimM:
Hallo,
Ondanks de warmte niet stil gezeten. Morgen zijn we er ook weer, in H., en ik neem deze ook mee.

De wanden een beetje bewerkt met vanille ( Humbrol No.74 matt). Het lijkt een beetje te licht maar dat valt wel mee. Foto's genomen in daglicht bij 30C. Kan eventueel nog wat donkerder ingewassen worden, vervuild.

Dit is de spoor zijde.

De kabels, die door de muurdoorvoering komen, zijn rode decoder draadje, diameter 0,5mm uitwendig. Het kabel-rek aan de trafo met de grondkabelbuis moet bij mij nog geschilderd worden, mat-grijs.

Hier nog een doorkijkje door het gaas, met de trafo op de trafo tafel van beton, (met de ronde gaten).
Tot morgen.
Mvrgr. Wim Mesu

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie