Algemeen > Van en voor gebruikers

Nieuwe voorraad BULLFROG SNOT

<< < (2/6) > >>

ZwolsBas:
Klinkt vies, is het echte snot?

Hendrik Jan:
Wat is er vies aan snot?

groeten
Hendrik Jan

Tomasso:

--- Citaat van: Bastaard op 22 februari 2015, 23:48:25 ---Klinkt vies, is het echte snot?

--- Einde van citaat ---

Ja, bij maanlicht gewonnen door het snot van vrouwelijke verkouden kikkers op te vangen en dat in een chemisch proces te verwerken tot dit waanzinnige product waarbij allerhande rituelen, zoals naakt dansen rond de oude eik totdat de uil 3 keer heeft gekrast, komen kijken.

E.J. Westera:
T'ja ik kan het ook niet helpen dat de leverancier in de VS zijn product deze naam gegeven heeft. Maar ik ben toch wel blij dat het er is want het werkt prima.

E.J. Westera:
Voor wie interesse heeft, ik heb weer een aantal potjes BULLFROG SNOT op voorraad.

Voor wie het nog niet kent, BULL FROG SNOT is een product, gemaakt in de VS, dat aangebracht kan worden op de aandrijfwielen van locomotieven. Het creeert een soort rubber profiel waardoor de trekkracht van de locomotief ineens veel groter wordt. Slippen op hellingen of problemen met het trekken van een lange sleep worden hierdoor in veel gevallen opgelost. Een eerdere voorraad die ik uit de VS had meegenomen was snel op, vandaar dat ik weer een aantal potjes heb gekocht. 

Als u interesse hebt om ook een potje van mijn over te nemen, neem dan even contact op. Na ontvangst van de betaling stuur ik u graag een exemplaar op met een nederlandstalige gebruikershandleiding.
 
Omgerekend in euros is de kostprijs van BULL FROG SNOT : € 30,00 incl. BTW en incl. € 6,-verzendkosten.
Afhalen kan natuurlijk ook dan worden de verzendkosten in mindering gebracht.

Mijn email adres is; info---apestaartje--- contera.nl

Evert Jan Westera

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie