Algemeen > Van en voor gebruikers

Nieuwe voorraad BULLFROG SNOT

(1/6) > >>

E.J. Westera:
Beste mensen. Recent heb ik wat potjes BULLFROG SNOT meegenomen uit de VS. Er bleken diverse mensen geïnteresseerd te zijn dus was ik vrij snel door mijn voorraad heen. In overleg met de leverancier in de VS heb ik een aantal exemplaren kunnen bestellen tegen een lager tarief zodat de kostprijs in euro's betaalbaar blijft. Als u interesse heeft stuur mij dan even een bericht op info@contera.nl. 

Ik stuur u graag en exemplaar op tegen de kostprijs, van € 25,0 incl BTW plus € 4,-verzendkosten.
Evert Jan Westera

E.J. Westera:
Voor wie het nog niet kent, BULL FROG SNOT is een product, gemaakt in de VS, dat aangebracht kan worden op de aandrijfwielen van locomotieven. Het creeert een soort rubber profiel waardoor de trekkracht van de locomotief ineens veel groter wordt. Slippen op hellingen of problemen met het trekken van een lange sleep worden hierdoor in veel gevallen opgelost. Op vezoek heb ik voor diverse mensen een potje van dit materiaal besteld in de VS.

Mochten er anderen zijn die ook interesse hebben, ik heb nog een kleine voorraad staan. Als u interesse hebt om ook een potje te kopen neem dan even contact op met mij dan stuur ik u graag een exemplaar op met gebruikershandleiding.
 
De kostprijs, van BULL FROG SNOT is: € 25,0 incl BTW plus € 4,-verzendkosten.
Mijn email adres is; info(a)contera.nl

Evert Jan Westera

Tomasso:
Ik ben een tevreden gebruiker!

E.J. Westera:
 (y) (y)


--- Citaat van: Tomasso op 22 februari 2015, 23:21:14 ---Ik ben een tevreden gebruiker!

--- Einde van citaat ---

Hendrik Jan:
Mijn foute blauwe BNLS-hondekop verloor vandaag zijn ASB op Rail 2015.
Is het dan toeval dat jij uitgerekend nu de bullfrogsnot in de verkoop gooit? ;D
Noteer mij maar vast voor een potje.
Gegevens doe ik wel via pb.

groeten
Hendrik Jan

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie