Mooie setjes! Daar verbleken de wagens van Liliput bijna letterlijk bij!
Heel mooi Erjen! Deze moet ik binnenkort ook nog even halen, ik had moeten weten dat je daar gisteren was . Met vriendelijke groet, Dennis
Ojaa dat zeer zeker, deze zijn echt veel mooier zeg!
Ik lees zojuist dat het dus Artitec is en na contrôle in mijn Excel sheet bleek ik deze al te hebben. Ik vind dit een legitiem bewijs dat ik vitrine kasten moet aanschaffen. In een doos bewaren is zo vreselijk zonde.Zodra mijn geweten terug is van winkelen met d'r zus zal ik haar hier op aanspreken.
Afgelopen week deze overgenomen voor achter de turquoise 1200. Mooi rijtuig, wel iets kleurverschil t.o.v. de 1200 maar soit, prima. Op naar de rest van de rijtuigen.Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Via het forum (begint een beetje uit de klauwen te lopen, maar goed ) een Piko Berlijns Blauwe 1157 met L-sein aangeschaft, hier links op de foto:Hier gebroedelijk naast mijn NS 1152 met A-sein en NS logo's. Deze 1157 kan ik, gezien zijn tijdperk, mooi combineren met mijn turkoise plan D of mijn blauwe Bolkop (staat niet zichtbaar op de foto). En misschien tzt een eigen stammetje Ik ben er blij mee Ik heb zelfs de indruk dat de ruitenwissers iets minder grof zijn dan van de 1152?Groeten,Rogier
Ik zie dat je er een ‘Karst-o-matic’ bij hebt. Waar heb je deze gehaald, nu de shapeways shop er niet meer is?Groet, Mathyn