Google+
Doel:€250.00
Donaties:€58.95

Per saldo:€-191.05

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 21-07-2018
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Auteur Topic: Bouw "Bahnhofsvorfeld"  (gelezen 54748 keer)

44

• Team forummoderators
  • Offline Offline
Re: Bouw "Bahnhofsvorfeld"
« Reactie #435 Gepost op: 11 september 2017, 11:50:31 »
Ah! Je speelt op safe, zoveel is wel duidelijk.
Toch kan het nooit alleen het materiaal of gereedschap zijn dat tot een goed resultaat leidt, de kwaliteiten van degene die het hanteert spelen een minstens evengrote rol.

charp

• Peter
  • Offline Offline
  • werken met de aaiket
« Reactie #436 Gepost op: 12 september 2017, 00:37:20 »
Ach, wat heet op safe spelen,.... het eerste gedeelte van de baanbouw is afgekeurd, het Öllager is bij nader inzien niet zoals ik het hebben wil, ik zit met een partij rollend materieel waarvan ik nu denk dat ik er weer van af moet (omdat ik door voortschrijdend inzicht definitief voor periode IIIb heb gekozen),..dus ja, ik word iets voorzichtiger met wat ik doe.

En wat die persoonlijke kwaliteiten betreft; ik zie op ons forum zoveel geweldige modelbouwprojecten (niet in de laatste plaats in jouw draadje) tot stand komen, dat ik wel gek zou zijn als ik niet mijn persoonlijke lat steeds hoger zou willen leggen. Goed voorbeeld doet goed volgen. Wat geduld (dat komt op mijn leeftijd vanzelf) en de wil om te blijven leren van anderen, geeft mij plezier in onze hobby en ons forum.

Ik acht het niet onmogelijk dat ik uiteindelijk tot een voor mijzelf bevredigend resultaat kom  :D.  Het is niet erg dat dat met vallen en opstaan gebeurd  ;D.

γνῶθι σεαυτόν !

Peter

« Laatst bewerkt op: 12 september 2017, 01:08:23 door charp »
HO/2-rail =/ECOS II & LokProgrammer/MultiMaus/Rollend mat.: Fleischmann, Roco, Trix, Liliput, Piko, Rivarossi, Brawa, Jouef, ESU, Lima/Tijdperk: periode IIIb-IVa/DB

Sicco Jan

• Offline Offline
« Reactie #437 Gepost op: 13 september 2017, 22:13:49 »
Oi moi, da's lang geleden dat ik dat opgetekend zag. Maar is wel een belangrijke les.

Groet, Sicco Jan