Detailfoto's van het Salviuskerkje te Limbricht.Ook het kerkje is geheel van styreen gemaakt,bekleed met muurstructuren van scalescenes. De randen onder het dak heb ik op het werk uitgeponst. Kan ook met de hand. De ramen zijn ingekrast in folie. De kozijnen zijn gemaakt van 0,5mm koperdraad. Deze heb ik na het solderen platgeslagen met een klein hamertje.Gr. Bert.En het orgineel. Op de rechter foto is ook rechts op de achtergrond het kasteel Limbricht zichtbaar.
Effe weer een up dateje van het station Klimmen - RansdaalVan de week heb de ik dakplaten ontvangen van Goovers modelbouw uit België. Op de foto's kun je zien dat ik eerst een dakconstructie heb gemaakt van 1mm dik styreen alvorens ik begin met het op maat snijden van de definitieve dakplaten.Ook het gehele dak blijft afneembaar. Ook hangen er al gordijnen op de bovenverdieping.Een foto van het station heb ik toegevoegd waarop te zien is dat het perron verhoogd wordt. Dit is ten tijde van de elektrificatie van de lijn Maastricht -Heerlen. Die op 12 mei 1949 feestelijk in gebruik werd genomen. Het eerste perron had een instaphoogte van 30cm gemeten van bovenkant spoorstaaf. Met de komst van de nieuwe treinstellen werd deze dmv betonwanden verhoogd naar 70cm. De foto is afkomstig van van sationsweb.nlGr. Bert.
Post T Nuth bijna klaar. Op de laatste dag van het jaar nog wat tijd gehad om te knutselen. Volgend jaar weer verder.Gr. Bert.
Heerlen onder de draad..