Ondertussen heb ik weer twee foto's van de werkplaatschef mogen ontvangen van de Motorpost. Het werk heeft even stil gelegen, omdat de chef zijn mensen thuis had ingezet bij het plaatsen van een nieuwe keuken. Tja, in de jaren '70 kon zoiets nog .....
Nee, ik ook niet Maarten. Maar navraag heeft me geleerd dat dit ook onder de pet gehouden is toentertijd. Het heeft alles te maken gehad met:Natuurlijk had de bewuste werkplaats de mP 3012 volledig moeten reviseren, maar door een aantal nevenactiviteiten liep het project teveel vertraging op. De bewuste werkplaats zou ook klussen voor SNCF uitvoeren, maar ik heb er helaas niet de vinger achter kunnen krijgen wat voor klussen dat waren. de mP 3012 is in ieder geval stiekem naar Lips in Ermehuizen gebracht voor afbouw. Zou tegenwoordig echt ondenkbaar zijn ......
de mP 3012 is in ieder geval stiekem naar Lips in Ermehuizen gebracht voor afbouw. Zou tegenwoordig echt ondenkbaar zijn ......
...doordat er vlak achter het viaduct sporen liggen, zit de achtergrond erg ondiep in de opening van de onderdoorgang. Tegelijkertijd mist nu de diepte, omdat er geen lucht zichtbaar is en vertekend het weggedeelte enorm als je voor de baan heen en weer loopt. Ik ben bang dat ik toch aan het camoufleren van de onderdoorgang moet gaan denken om dat laatste te voorkomen. Het toevoegen van lucht zal al een hele verbetering zijn, dus dat ga ik eerst maar eens proberen. Tips zijn zeker welkom!
Een spiegel geeft diepte... Dan kijk je wel via de spiegel tegen de gevel van het station aan, maar hoe erg is dat? Zolang er niet iets als stationnerigs op de gevel staat lijkt me dat geen probleem.