Wat zijn we aan het bouwen? > We bouwen een diorama

EU12 Diorama: Workshop dioramabouw.

(1/2) > >>

Rvdk65:
Zoals vele van jullie waarschijnlijk wel weten, geeft HIP in Werkendam regelmatig workshops. Omdat dit voor mij als noorderling erg ver weg is, heb ik gevraagd of ze ook eens een workshop op locatie willen geven. Diegene die de workshop dioramabouw geeft, is zeker bereid dit een keer te doen.
Voordat ik nu allerlei locaties ga regelen, Wil ik eerst eens pijlen of er meer mensen in het noorden zijn, die behoefte hebben aan een workshop, en daar ook aan mee willen doen.

Dirk J:
Het noorden is een ruim begrip; waar moet ik aan denken? Zwolle, Dokkum, Delfzijl, of misschien zelfs Vlieland... ?

Patrick1975:
Ik vind het ook wel wat, maar het is net wat Dirk zegt. Had je al een locatie in gedachte?

Gr.Patrick

Hollandspoor:
In en rond Amsterdam gebeurt er op modeltrein gebied eigenlijk ook geheel niets. Geen beurs of workshop. Loop al een tijd met de gedachte om iets te organiseren maar is er nog niet van gekomen.
Hulp en iedeeen zijn van harte welkom.

Frans.

Rvdk65:
Heren,

ik had nog geen locatie in gedachte. Woon zelf in het zuiden van Friesland, maar wil eerst een zien of er uberhaubt interesse bestaat, en zo ja dan zien dat we een locatie vinden die dan voor de meeste het interessantste is

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie