Commercieel > Commerciƫle berichten

Martin Welberg Baanbouw & Scenery

(1/1)

MartinWelberg:
Hallo allen,

na lang wikken en wegen toch uiteindelijk maar besloten wat commercieler de modelbouw in te stappen.
Zal me als eerste eens voorstellen, mijn naam is Martin Welberg, ook wel bekend als milocomarty en bouw sinds een jaar of 3 aan modelbaantjes.
Hierin is m'n passie het landschap en de scenery.
Da's mooi denken jullie nu maar wat gaat hij bieden dan ? Nu heb ik daar ook aardig over na gedacht en ben van plan om een aantal zaken te gaan aanbieden.

In de baanbouw:

De bouw van treintafels, segmenten en modules. Alles naar klantwens en specificaties. Met jarenlange ervaring als meubelmaker zal dit geen probleem zijn.
De bouw van complete modelbanen. Alhoewel ik daarbij al het idee heb dat ik me daarvoor beter op de duitse markt kan richten.

In de scenery :

Werk ik op dit moment aan een collectie grasmatten en andere sceneryproducten.
Daarnaast is er de mogelijkheid van de grasmat op maat. Het idee hierachter is dat ik naar aanleiding van beeldmateriaal de gewenste begroening in matvorm ga maken.
Tevens kunnen  modules en segmenten hier in de werkplaats door mij voorzien worden van een natuurlijk ogende begroening en uiteraard kan dat ook bij de klant thuis.

In dit alles ben ik niet aan een schaal gebonden.

Aan de website wordt op dit moment hard gewerkt. Voor meer informatie info[at]martinwelberg.nl wel de [at] vervangen door een @
Hopelijk kan ik velen van dienst zijn..

Mvgr Martin

















Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie